گروه : اجتماعی /

شناسه: 3522

06 اردیبهشت 1403 05:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شرق گلستان؛ حضور 35 گردشگر خارجی در مجموعه خالد نبی(ع)/افزایش 45 درصدی حضور گردشگران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شرق گلستان از حضور بیش از 54 هزار نفر و 35 گردشگر خارجی از کشورهای اروپایی در مجموعه خالد نبی(ع) خبرداد.

به گزارش قابوس نامه، جعفر ذوبی سرابی با بیان اینکه در مجموع تعطیلات 13 روز فروردین، میزان 54 هزار و 307 نفر از مجموعه زیارتی خالد نبی(ع) بازدید کردند که این میزان بازدید نسبت به سال قبل با 45 درصد رشد روبرو بوده است، افزود: تعداد 373 نفر در روز 13 فروردین در مجموعه زیارتی خالد نبی(ع) اسکان پیدا کردند و 2 هزار و 272 نفر نیز در این مجموعه حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در روز 13 فروردین زائران در بقاع متبرکه به میزان 8 هزار و 700 نفر حضور داشتند، افزود: در این روز امامزادگان بقاع متبرکه شرق گلستان با وجود بارانی بودن آب و هوا، با حضور چشمگیر زائران روبرو شد.

سرابی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری تا 15 فروردین در بقاع متبرکه ادامه دارد،تصریح کرد: میزان حضور زائرین در بقاع متبرکه شرق گلستان از مرز 90 هزار نفر گذشته است وامسال با حضور 35 گردشگر خارجی از کشورهای اروپایی در مجموعه زیارتی خالد نبی(ع) روبرو بودیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شرق گلستان در ادامه با تقدیر و تشکر فعالیت خادمین امامزادگان وبقاع متبرکه شرق گلستان از فعالیت شبانه روزی آنها در طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: بیش از 200 خادم در کمپ های نوروزی این اداره به خدمت رسانی به مسافرین و گردشگران مشغول هستند.

انتهای پیام

نویسنده :

نظرات
آرشیو