گروه : اجتماعی /

شناسه: 3665

07 اردیبهشت 1403 10:27

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اخبار کوتاه انتظامی استان گلستان  ۱۶۲ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۱۶۲ کیلوگرم مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی پلیس گلستان و همکاری مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ و هرمزگان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه از تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان و همکاری مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ و استان هرمزگان 162 کیلوگرم موادمخدر در 24 ساعت گذشته کشف شد.

وی افزود: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از مدت ها کار اطلاعاتی با خبر شدند که یکی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر قصد حمل مواد از استان های جنوب شرق کشور را دارد با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مقدار 108 کیلوگرم مواد مخدر در یک دستگاه تریلی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به توقیف تریلی و دستگیری 2 نفر از عناصر توزیع موادمخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ تصریح کرد: در عملیات دستگیری و با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان و همکاری مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان بیش از 54 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف تریلی حامل مواد مخدر، توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی تنگراه شهرستان گالیکش نیز روز گذشته در یک عملیات موفق به کشف بیش از 16 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

اعتراف 2 سارق به 51 فقره سرقت اماکن خصوصی در گرگان

فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری 2 سارق و اعتراف آنان به 51 فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ رضا عسگری گفت: ماموران کلانتری 13 شهید رجایی پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری  2 سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی شدند.

وی گفت: ماموران کلانتری حین گشت‌زنی در شهرک‌های حاشیه گرگان و در نیمه‌های شب بیست و چهارم فروردین ماه به 2 نفر که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بودند مشکوک و در یک تعقیب و گریز پلیس موفق به دستگیری آنان شدند.

سرهنگ عسگری همچنین گفت: در بازرسی های مقدماتی از موتورسیکلت همراه متهمان تعدادی اقلام مسروقه مانند اتو برقی ضبط خودرو، ظروف چینی و دیگر اقلام سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری و تحقیقات تخصصی صورت گرفته تصریح کرد: متهمان در تحقیقات بعمل آمده اعتراف کردند که نسبت دایی و خواهرزاده را باهم داشته و با همکاری هم اموال و وسائل مردم را سرقت می کردند.

سرهنگ عسگری همچنین گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی بعمل آمده تاکنون به 51 فقره سرقت اعتراف و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

مدیرکل اتباع گلستان:بیمه سلامت اتباع خارجی تمدید شد

مدیرکل امور اتباع ومهاجرین خارجی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان اظهار داشت: حدود 11 هزار تبعه خارجی دارنده کارت آمایش معتبر مقیم استان، همانند اتباع ایرانی میتوانند از پوشش خدمات بیمه ای بهره‌مند شوند.

مهدی دهرویه ادامه داد: برابر توافقات صورت گرفته میان اداره کل امور اتباع وزارت کشور، سازمان بیمه سلامت و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان سازمان ملل، کلیه پناهندگان افغانستانی و عراقی دارنده کارت آمایش معتبر میتوانند با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت استان و ارائه مدارک مورد نیاز به مدت یک‌سال از خدمات بیمه سلامت استفاده کنند.

وی بیان کرد: بیمه سلامت برای اقشار آسیب پذیر و بیماران خاص بصورت رایگان و سایر اقشار با پرداخت حق بیمه مقرر شده میتوانند از دفترچه بیمه سلامت استفاده کنند.

مدیرکل امور اتباع ومهاجرین خارجی استانداری گلستان افزود: کمیته اجرایی بیمه سلامت مرکب از نمایندگان بیمه، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل اتباع استان جهت پذیرش و پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مرتبط با بیمه در محل اداره کل امور اتباع واقع در خیابان پنجم آذر-کوچه آذر چهارم، تشکیل گردیده و درخواست‌های ارائه شده را در اسرع وقت پیگیری می‌کنند.

دهرویه همچنین اظهار داشت: موضوع بهداشت و درمان اتباع خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران همواره از دغدغه‌های مسئولان بوده و ما همواره خواستار حضور سالم، امن و قانونمند اتباع در کشور و استان هستیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو