گروه : اجتماعی /

شناسه: 3806

31 فروردین 1403 23:07

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

وزیر صنعت، معدن و تجارت:  علت دقیق وقوع حادثه معدن آزادشهر بررسی خواهد شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:علت دقیق حادثه را در حال حاضر نمی توان گفت، کار کارشناسی انجام شود تا دلایلش به صورت دقیق بررسی شود.

به گزارش قابوس نامه، محمد رضا نعمت زاده ضمن تسلیت به خانواده کارگرها و مهندسین که جان خود را از دست دادند، افزود: حادثه غم انگیزی است، علت حادثه را نمی توان در حال حاضر دقیق گفت، با آرام شدن شرایط و انجام کار کارشناسی باید نسبت به علت حادثه انجام شود.

6 دستگاه گاز سنج در معدن زغال سنگ بوده است

نعمت زاده در ادامه افزود: دستگاههای گاز سنج در سال گذشته از سوی دولت خریداری کردیم و در بین معادن توزیع شد، طبق صورت ما 6 تا دستگاه گاز سنج اینجا بوده است، حالا برخی از کارگرها می گویند در اختیار نبوده یا خراب بوده است، این دستگاهها نشر گاز را فوری آلارم می دهد، در هر صورت اتفاقی که افتاده است باید علت آن دقیق بررسی شود.

وی گفت: تجهیزات معدن ضد انفجار است، هنوز علت دقیق بررسی نشده است و مصدومین نجات پیدا کردند، مشکلاتی معدن چی ها در رابطه با بیمه، سختی شرایط و حقوق آنها و نبود تهویه کافی مطرح کردند که بررسی می کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این معدن متعلق به شرکت خصوصی بوده است، بیش از 5 هزار کارکنان بازنشسته معادن این منطقه سهام دار آن هستند،گفت: معدن تا اطلاع ثانوی تعطیل می شود تا صاحبان آن مشکلات آن را برطرف کنند ، بررسی و رسیدگی می شود و در حال حاضر تیم های مستقر در محل از لحاظ مختلف مجهز هستند.

وی از مصدومان این حادثه به اتفاق وزیرکار، تعاون و امور اجتماعی دیدار و جویای مشکلات آنها شد.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو