گروه : اجتماعی /

شناسه: 3817

10 فروردین 1403 15:10

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس سازمان تامین اجتماعی آزادشهر: قول برقراری مستمری بازماندگان جانباختگان معدن/ مقرری بیمه بیکاری کارگران برقرار می شود

 رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان آزاشهر از برقراری مستمری برای خانواده های کارگران جانباخته در معدن آزادشهر و مقرری بیمه بیکاری کارگران خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، جعفر عسکری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از دیروز صبح بعد از برگزاری ستاد ویژه رسیدگی به پرونده های مربوط به حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر ، همکاران بنده به بررسی پرونده های جان باختگان اعلام شده به تامین اجتماعی پرداختند و امروز صبح احکام مستمری تمامی متوفیان برای خانواده های محترمشان صادر گردید.
وی ادامه داد: افراد مصدوم در حادثه معدن می توانند با حضور خود و یا یکی از اعضای خانوادهشان در اداره تامین اجتماعی آزادشهر برای پیگیری  اقدام نمایند.
رئیس اداره تامین اجتماعی آزادشهر افزود: در دستور کار جلسه دیروز، برقراری مستمری بازماندگان کارگران فوت شده، برقراری مقرری بیمه بیکاری کارگران، پرداخت هزینه کفن و دفن به خانواده های آنها، دستمزد ایام بیماری کارگران مصدوم و سایر خدمات کارگران بود که در حال انجام می باشد.

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۰۶ ۰۹ ۲۰ ۴۵

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو