گروه : اجتماعی /

شناسه: 4385

10 فروردین 1403 15:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس کل دادگستری گلستان:  آغاز پرداخت دیه جان‎باختگان حادثه ‌یورت/ برخورد با اغماض با مصران حادثه

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دستگاه قضایی تا استیفای حقوق مصدومان و خانواده‎های جان باختگان کوتاه نخواهد آمد و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند بدون اغماض برخورد می‎کند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان با بیان این که معدن زمستان یورت، محل وقوع جرم محسوب می‎شود، اظهار داشت: بازپرس پرونده بر مراحل آواربرداری و ایمن‎سازی تونل معدن برای پیشگیری از هر گونه دخل، تصرف و یا از بین بردن شواهد و مدارک علت حادثه ، نظارت می‎کند.

وی افزود: با حضور کارگران معدن، روند آواربرداری و ایمن‌سازی تونل، سرعت گرفته و براساس گزارش‌ها، 750 متر از تونل ایمن‎سازی شده و به احتمال فراوان تا 3 هفته آینده، ایمن‎سازی تمام شود.

هاشمیان تاکید کرد: دستگاه قضایی تا استیفای حقوق مصدومان و خانواده‎های جان باختگان کوتاه نخواهد آمد و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند بدون اغماض برخورد می‎کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز پرداخت دیه جان‎باختگان حادثه زمستان یورت هم خبر داد و گفت: صدور گواهی انحصار و وراثت بازماندگان این حادثه در شعب شورای حل اختلاف در اولویت است و پس از صدور این گواهی، دیه پرداخت می‎شود.

معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر 13 اردیبهشت منفجر شد که بر اثر این حادثه 43 نفر از کارگران معدن جان باختند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو