گروه : اجتماعی /

شناسه: 4391

09 فروردین 1403 16:24

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

کارشناس مسئول مطبوعات ارشاد گلستان خبر داد؛ برداشت غیرمجاز از حساب خانه مطبوعات گلستان توسط اعضای عزل شده هیات مدیره

کارشناس مسئول مطبوعات ارشاد گلستان از برداشت غیرمجاز اعضای عزل شده هیات مدیره خانه مطبوعات از حساب این خانه خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، ایرج رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص جدیدترین فراخوان تشکیل جلسه مجمع خانه مطبوعات استان گلستان در حالی که در جلسه رسمی و قانونی این مجمع، تمامی اعضای هیات مدیره عزل شده‌اند اظهار کرد: با توجه به برگزاری مجمع فوق‌العاده قانون و رسمی در تاریخ 13 تیرماه جاری و رای اعضای مجمع مبنی بر عزل اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان، همانطور که اعلام شد تمامی تشکیلات خانه مطبوعات سابق (عزل شده) فاقد وجاهت قانونی است.

وی ادامه داد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هیچ مکانی را برای برگزاری جلسه در اختیار اعضای سابق هیات مدیره خانه مطبوعات استان اختصاص نداده و چنین جلسه‌ای از نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فاقد رسمیت و ارزش قانونی است.

کارشناس مسئول مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص برداشت موجودی حساب خانه مطبوعات توسط اعضای عزل شده هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گفت: من هم این موضوع را از زبان خود این افراد شنیده و بلافاصله بررسی‌هایی را انجام داده‌ام.

رمضانی تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده، موجودی حساب خانه مطبوعات صبح روز بعد از برگزاری مجمع که منجر به عزل اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات شد، برداشت شده و این عمل با هر هدف و نیتی که انجام شده است تخلف محسوب شده و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای صیانت از حقوق خبرنگاران پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

گفتنی است، بر اساس اساسنامه خانه مطبوعات، مدیر خانه، رئیس یا نایب رئیس حق امضای برداشت از حساب خانه مطبوعات را دارند و برای برداشت از حساب باید امضای رئیس یا نایب رئیس در کنار امضا مدیر خانه مطبوعات باشد تا بتوان از این حساب برداشت کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
مهدی عارفخانی
19 مهر 1400

سلام بر شهداء. اصلا نمی دانم چه باید بگویم فقط خدا رو قسم میدهم به امام حسین مارو شرمنده ی شهدا نکنه...

آرشیو