گروه : اجتماعی /

شناسه: 4489

01 اردیبهشت 1403 03:51

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

آمار نگران کننده از مصرف مواد مخدر / گلستان دارای رتبۀ دوم مصرف در کشور

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان در مراسم افتتاح فاز دوم مرکز جامع آموزشی ، درمانی و بازتوانی اعتیاد در گنبدکاووس، آمار مصرف مواد مخدر در استان را نگران کننده دانست و گفت:  گلستان رتبه دوم در شیوع و مصرف مواد مخدر در کشور را داراست.

به گزارش قابوس نامه، محمودرضا روحانی فر افزود: رویکرد امسال شورای مبارزه با مواد مخدر " اجتماعی شدن مبارزه است و برای این منظور نیازمند همکاری و هماهنگی نهادهای مختلف است.
وی تشکل های خصوصی فعال در این زمینه را بازوان توانمند بخش دولتی عنوان کرد و بر لزوم حمایت از این موسسات تاکید کرد.
 در این جلسه معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز با اشاره به دغدغه همۀ مسئولان نظام بویژه رهبر معظم انقلاب اذعان کرد: مسئله مبارزه با مواد مخدر مورد توجه دولت و رئیس جمهور و استاندار نیز می باشد که می توان از ظرفیت خیرین و موسسات غیر دولتی در این راستا بهره برد.
کریمی همچینین اظهار کرد: در بخش شهرستانی نیز ضمن تفکیک وظایف و بخش های مختلف فعال مردمی و دولتی بدون انجام کار موازی و دخالت در امور داخلی دستگاهها حمایت های گوناگون انجام خواهند داد.
عبدالقدیر کریمی تصریح کرد: موسسات غیردولتی به واسطۀ ارتباط بیشتر با مردم می توانند و آشنایی بیشتر با ادبیات مردم می توانند حلقۀ اتصال خوبی بین مردم و بخش دولتی باشند و اقدامات موثرتری در این راستا انجام دهند که در این زمینه می توان از ظرفیت دستگاههای چون اداره میراث فرهنگی ، فنی و حرفه ای ، بهزیستی و کمیته امداد بهره برد.
.انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
افسر جوان
19 مهر 1400

عالی بود

آرشیو