گروه : اجتماعی /

شناسه: 4526

10 فروردین 1403 16:09

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مطالبه خانواده ها و دانش آموزان؛ خواب خرگوشی آموزش و پرورش گلستان در اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی+پاسخ مسئولین

در حالی که تمامی استان ها از نیمه سوم تیرماه نتایج آزمون مدارس نمونه خود را اعلام کرده اند اما استان گلستان تاکنون نتایج آزمون ورودی این مدارس را بر روی سایت خود درج نکرده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از کلاس بیست، با توجه به دغدغه بسیاری از خانواده ها برای نام نویسی فرزندان خود در این ایام اما متاسفانه شاهد کم کاری آموزش و پرورش استان دراعلام نتایج مدارس نمونه دولتی در استان هستیم.

به گفته خانواده های گلستانی، اولین سال نیست که آموزش و پرورش نتایج آزمون ها را دیر اعلام می کند و ما را در ثبت نام فرزندانمان سرگردان می کند.

سال گذشته نیز سایت نتایج با مشکل مواجه و از دسترس خارج شدو نتایج در تابلو اعلانات ادارت آموزش و پرورش نصب شده بود .

با توجه به اعلام مسئولین 15 روز بعد ازآزمون نتایج آن باید اعلام شود اما با توجه به مجقق نشدن آن، رئیس مرکز سنجش آموزش کشوردر گفتگویی گفت: تا 27 تیرماه کلیه نتایج مدارس نمونه دولتی باید بر روی سایت های استانی بارگزاری و از طریق مدیران به دانش آموزان و خانواده اعلام شود اما اعلام نشدن در چند استان موجب پیگیری مسئولان وزارتی و تماس با استان ها و توضیح و توبیخ آنان شده است.

"ابراهیم حاجیلری " معاون متوسطه آموزش و پرورش گلستان در اینباره به خبرنگار کلاس بیست؛ گفت: تا پایان تیرماه نتایج دو مقطع دبیرستان دوره اول و دوم بر روی سایت سنجش اداره کل آموزش و پرورش گلستان قرار خواهد گرفت.
به گفته یک منبع آگاه در اداره کل ظاهرا کارشناسان اداره سنجش آموزش و پرورش استان گلستان برای جلسه ای در مشهد مقدس حضور دارند و دلیل تاخیر اعلام نتایج نیز عدم حضور این کارشناسان است.

از 31 استان در کل کشور تا امروز دواستان کهکیلویه و بویر احمرو گلستان نتایج را اعلام نکرده اند.

گفتنی است؛ 15 هزار و 300 دانش آموزبرای ورود به مدارس نمونه دولتی در 9تیرماه به رقابت پرداختند.

باید منتظر ماند و دید اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی استان گلستان هم به سر نوشت اعلام پرداخت مطالبات فرهنگیان دچار خواهد شد؟

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو