گروه : اجتماعی /

شناسه: 5380

29 اسفند 1402 13:51

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار صادقی در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران : ارزیابی و برآوردهای میدانی انجام شد / اولویت های کاری تعیین گردید / نیازمندی ها بزودی اعلام می شود / همه مردم و مسئولین استان کمک کنند

فرمانده سپاه نینوا در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران سپاه نینوا در منطقه سرپل ذهاب از همه مردم شریف استان و مسئولین و مدیران در گلستان خواست که همه توان و ظرفیت را به صورت متمرکز در این روستاها که بازسازی آنها به استان گلستان واگذار شده است ، بکار گیرند .

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ جلسه سوم ستاد بحران سپاه نینوا بعد از بازدید میدانی سردار رحمت ا.. صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به همراه تیم کارشناسی از 7 روستای تحت پوشش سرپل ذهاب برگزار شد.

در این بازدید میدانی که عصر شنبه 27 آبان ماه صورت گرفت ، ضمن بازدید از بناهایی که بر اثر زلزله آسیب دیده و گفتگو با مردم و معتمدین روستاها ، بررسی کارشناسی نیز صورت گرفت.

سردار صادقی در این جلسه گفت : ما در این منطقه با سه دسته از روستاها مواجه هستیم . دسته اول روستاهایی که کامل تخریب شدند ، دسته دوم روستاهایی که دارای تخریب کمتری هستند و دسته سوم روستاهایی که آسیب جزیی دیده اند که لازم است برای بازسازی برنامه ریزی کاملی صورت گیرد.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: ما در سه بخش پشتیبانی عمومی از روستاها ، اسکان موقت و اسکان دائم عمل خواهیم کرد و با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم و لذا باید در اسرع وقت اقدامات آغاز شود .

وی از همه مردم شریف استان و مسئولین و مدیران در گلستان خواست که همه توان و ظرفیت را به صورت متمرکز در این روستاها که بازسازی آنها به استان گلستان واگذار شده است ، بکار گیرند .

سردار صادقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت عظیم بسیج گفت: در انجام این عمل جهادی عظیم قطعا باید از ظرفیت گروه های جهادی تخصصی بسیج استفاده شود .

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو