گروه : اجتماعی /

شناسه: 5522

29 اسفند 1402 14:26

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آشنایی با شهردار جدید گرگان؛ عبدالرضا دادبود منتخب شورای شهر پنجم گرگان بهتر بشناسید

در بیست و پنجمین جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر گرگان عبدالرضا دادبود با کسب 7 رای از 9 رای اخذ شده به عنوان شهردار گرگان انتخاب شد.

به گزارش به نقل از گلستان ما ، در این جلسه که انتخاب شهردار گرگان را در دستور کار خود داشت از لیست 6 نفره نهایی ، عبدالرضا دادبود معاون سابق عمرانی استانداری گلستان با کسب اکثریت آراء کرسی شهرداری گرگان را تصاحب کرد .

دادبود دارای دکتری در رشته برنامه ریزی شهری است که رساله اش با عنوان تحلیل فضایی و مدیریت بحران زلزله و راهبردهای مقابله با آن ( مورد پژوهي شهر گرگان ) است و همچنین دارای کارشناسی ارشد شهرسازی و کارشناسی در رشته عمران نیز می باشد .

مدير كلی دفتر فني استانداری مازندران ، معاونت امور عمراني استانداری گلستان ، ریاست هيئت مديره سازمان همياري شهرداريهاي استان و ریاست ستاد مديريت مصرف انرژي استان گلستان بخشی از سوابق اجرایی وی می باشد .

همچنین مدیریت دفتر طرح و برنامه و بودجه ، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و مدیر امور پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر ، مشاور شهرداری ها ، ریاست کارگروه عمرانی و تاسیسات در شورای پدافند غیرعامل استان ، رئیس ستاد راهبری طرح های مهر ماندگار ، قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران و قائم مقام ستاد تسهیلات سفر استان گلستان نیز بخش دیگری از سوابق اجرایی عبدالرضا دادبود شهردار منتخب گرگان می باشد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو