گروه : اجتماعی /

شناسه: 5776

29 اسفند 1402 12:39

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه نینوا گلستان: در جشنواره ابوذر به مبانی گفتمان انقلاب اسلامی پرداخته شده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در سومین جشنواره رسانه ابوذر به خاستگاه گفتمان اصلی جریان انقلاب اسلامی موضوعات قابل توجه به صورت مفصل پرداخته است .

به گزارش قابوس نامه به نقل از کلاس بیست؛ سردار"رحمت الله صادقی " امروز در اختتامیه سومین همایش جشنواره در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: نام جشنواره اباذر برگرفته از این صحابه رسول الله  با اخلاق و منش و سیره خاصی  ایشان است که در امر به معروف و نهی از منکر  شهره بود و به دور از تجمل گرایی  همراه با فقر و خود هیچگاه اسلام را رها نکرد.

وی افزود: این جشنواره در روز بسیج رسانه و شهادت شهید رهبر برگزارشد کسی که در جبهه شلمچه و کربلای 5  درمقدس ترین زمان هم در تصویر گری و خبر رسانی همه ارزش های رزمندگان دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نکرد و تاکنون پیکر این شهید هم بازنگشته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: اتصال جریان حق از مبدا اسلام که اباذرغفاری و شهید رهبر نماد آن شده اند و بسیج رسانه  با اتصال این جریان اسلامی مفاهیم بلندی را متبادر کرده است .

وی با تقدیر به تصویر کشیدن شخصیت آخرین شهید مدافع حرم استان  بیان کرد: سیره علمی ، عملی و رزم آوری مردانه به زیبایی به تصویر کشیده شد.

یک هزار و 100 اثر نشاندهنده توجه مناسب به موضوعات مختلف انقلاب دررسانه های استان

صادقی بیان کرد: روح حاکم بر این جشنواره با استقبال یک هزار و 100 در سومین سال نشاندهنده  توجه مناسب به موضوعات مختلف انقلاب در استان دارد که به پردازش گفتمانی تبیینی و اقناعی اشاره دارد.

این مقام مسئول با اشاره به موضوعات جشنواره رسانه ای ابوذر اذعان کرد: در این جشنواره خاستگاه گفتمان اصلی جریان انقلاب اسلامی موضوعات قابل توجه از جمله امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی، زیست بوم و ..به صورت مفصل پرداخته  شد.

وی پرداختن رسانه ها به موضوع اقتصاد مقاومتی را بجا دانست و افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و تهدید بیگانه نگاه به درون و پرداختن به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری  با تکیه بر منابع، استعداد و ظرفیت های خدادادی و حضور مردمی که باید از سوی رسانه ها  نیز در کشور نهادینه شود.

در مسیر انقلاب اسلامی جریان دشمنی همچنان ادامه دارد

صادقی با بیان اینکه در مسیر انقلاب اسلامی جریان دشمنی همچنان ادامه دارد، افزود: مردم و مسئولین ما همواره در امتحان بزرگی  قرار گرفته اند، این جریان حق است که کشور را با موفقیت به جلو می برد و این استمرار آن امریکای جهانخوار را کور کرده است .

فرمانده سپاه نینوا در خاتمه بیان کرد: این افتخار بزرگی برای مردم ثابت قدم است که پای امام خود ایستاده و همواره با تقدیم  شهید حرم و حریم برای تثبیت انقلاب اسلامی  دفاع کرده اند؛ جوانانی که الگویی برای جوانان مسلمان و غیر مسلمان منطقه  شدند و این موضوع موجب نگرانی دشمنان انقلاب شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو