گروه : اجتماعی /

شناسه: 5956

10 فروردین 1403 10:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با شعار «مادر در فضای مجازی آفتاب خانه‎ات باش» همایش صیانت از مادر در فضای مجازی برگزار می‎شود

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان گلستان از برگزاری همایش صیانت از مادر در فضای مجازی خبر داد و گفت: این برنامه 17 اسفندماه جاری در استان برگزار می‎شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری فارس ؛ نصرت بابایی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همایش صیانت از مادر در فضای مجازی 17 اسفندماه جاری در اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار می‎شود این برنامه با همکاری جمعیت زنان فرهیخته استان، بسیج جامعه زنان سپاه نینوا و سازمان فضای مجازی سراج استان گلستان واحد خواهران انجام می‎گیرد.

وی با بیان اینکه در هر جامعه‎ای حضور مادران مهمترین الگوی عملی به شمار می‎رود، تصریح کرد: مادران می‎توانند از لحاظ روحی، معنوی و فکری در فرزندان تاثیر مستقیم بگذارند.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان گلستان افزود: اکنون بررسی زنان در عرصه جهانی یکی از چالش برانگیزترین مسایل روزاست، در نتیجه تخریب چهره اسلام در خصوص مساله زنان به ویژه مادران از اهداف پیگیر دشمن است.

بابایی از مادران به عنوان قشر خاص جامعه یاد کرد و گفت: اگر مادران آسیب ببینند همه خانواده و به دنبال آن جامعه آسیب خواهد دید.

وی بیان کرد: بر این اساس با توجه به نگاه خاص به مادر به عنوان قلب خانواده و جایگاه بااهمیت او درعصر حاضر همایشی با عنوان «صیانت از مادر در فضای مجازی» با همت جمعیت بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی و سازمان فضای مجازی سراج واحد خواهران و سازمان بسیج جامعه زنان استان گلستان تدارک دیده شده است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان گلستان گفت: این برنامه ۱۷ اسفند ماه جاری از ساعت هشت صبح الی 12 ظهر برگزار خواهد شد، شعار این همایش «مادر درفضای مجازی آفتاب خانه‎ات باش» است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو