گروه : اجتماعی /

شناسه: 6005

29 اسفند 1402 12:21

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا خبر داد؛  استان گلستان میزبان ۴ شهید گمنام می شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گفت: استان گلستان بیست و هشتم بهمن ماه میزبان پیکر ۴ شهید گمنام است.

 به گزارش قابوس نامه؛ به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا؛سروان پاسدار علی خالقی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پیکر مطهر شهدا در استان اظهارکرد: استان گلستان روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه مفتخر به حضور 4 شهید گمنام شده و مردم شهیدپرور استان در ساعت 13 همان روز به استقبال این آلاله‌های خوش‌نام در محل میدان بسیج گرگان می روند.

وی افزود: پس از مراسم استقبال برای اجرای مراسم وداع  و تشییع و تدفین 2 شهید به شهرستان آزادشهر رفته و 2 شهید نیز در گرگان خواهند ماند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا به زمان مراسم عای وداع اشاره کرده و گفت: در روز شنبه بیست و هشتم همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم وداع با 2 شهید در شهرستان گرگان در محل دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و مراسم وداع با 2 شهید دیگر در شهرستان آزادشهر همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

خالقی به زمان و مکان مراسم تشییع و ندفین اشاره کرده و افزود: در روز یکشنبه بیست و نهم بهمن مراسم تشییع 2 شهید در شهرستان گرگان ساعت 8:30 صبح از محل معراج شهدای گرگان (بهداری سپاه)  به سمت چهارراه شهدا انجام و جهت تدفین به دانشگاه آزاداسلامی گرگان منتقل خواهد شد و مراسم تشییع 2 شهید دیگر در آزادشهر ساعت 9 صبح از محل فلکه مرکزی انجام و جهت تدفین به دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر منتقل خواهد شد.

خالقی به بیان مشخصات این شهدای گرانقدر پرداخت و اظهار کرد: یکی از شهدایی که در دانشگاه آزاد گرگان تدفین خواهند شد 22 ساله و مربوط به عملیات کربلای 6 در منطقه سومار و دیگری نیز 22 ساله و مربوط به عملیات محرم در منطقه شرهانی تفحص گردیده‌اند.

وی گفت: یکی از شهدایی که در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر تدفین خواهد شد 25 ساله و مربوط به عملیات بیت المقدس 5 در منطقه پنج‌وین و دیگری 26 ساله و مربوط به عملیات بدر در منطقه شرق دجله تفحص گردیده‌اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان از آحاد امت شهید پرور استان گلستان بویژه مردم شهرستان‌های گرگان و آزادشهر برای حضور باشکوه و حماسی در مراسم‌های این شهدای گرانقدر دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو