گروه : اجتماعی /

شناسه: 6341

09 فروردین 1403 20:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اجرای طرح ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام نوروز در گلستان

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان گلستان گفت: هر گونه جابجایی اثاثیه در ایام تعطیلات نوروزی در استان ممنونع بوده و افراد تنها با مجوز از کلانتری محل باید این کار را انجام دهند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، محمد علی عسگری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی اظهار داشت: با توجه به روز پایانی اسفند و آغاز سال نو و تعطیلات، برخی از مردم اثاثیه منزل خود را جابجا می‌کنند.

وی تصریح کرد :با توجه به تعطیلات تا 13 فروردین هر گونه جابجایی اثاثیه منزل با مجوز کلانتری محل امکان‌پذیر است و در هنگام جابجایی باید مجوز کلانتری به همراه افراد باشد.

عسگری تاکید کرد: در صورت مشاهده حمل ونقل اثاثیه‌ای که مجوز کلانتری را نداشته باشند از تردد خودرو جلوگیری می‌شود و وسایل به اداره پلیس برده می‌شوند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان گلستان به هم استانی‌هایی که قصد سفر دارند هم توصیه کرد: منازل خود را به دوربین و سیستم‌های مدار بسته مجهز کنند تا از سرقت منازل خود جلوگیری کنند.

عسگری همچنین از مردم خواست در هنگام رفتن به مسافرت منازل خود را به افراد مطمئن محل بسپارند و ا زگذاشتن وسایل قیمتی و  پول در منازل خودداری کنند و آنها را در محل‌های مطمئن قرار دهند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان گلستان افزود: اگر هر شهروند به گونه‎ای عمل کند که از امکانات و تجهیزات به خوبی استفاده کند، بستر وقوع جرم کاهش پیدا کرده و در نتیجه افزایش احساس امنیت در جامعه را در پی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: هیچ جرمی اتفاق نمی‎افتد مگر آنکه 3 عامل مثلث جرم یعنی مجرم، قربانی جرم و بستر جرم وجود داشته باشد اگر این بستر فراهم نشود جرمی اتفاق نخواهد افتاد پس هم استانی‌ها زمینه وقوع جرم را با پیشگیری‌های ساده از بین ببرند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو