گروه : اجتماعی /

شناسه: 6882

29 اسفند 1402 05:52

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 بیش از ۸ تن موادمخدر در استان گلستان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گلستان از کشف بیش از ۸ تن انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: ۸۰ درصد از موادمخدر کشف شده از نوع تریاک بوده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شعبان غربا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری، کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 208 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف مبارزه‌ با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 500 طرح به اجرا گذاشته شد که در همین راستا ماموران موفق به کشف یک تن انواع موادمخدر شدند.

سرهنگ غربا ادامه داد: در حوزه آموزش همگانی 152 کلاس از ابتدای سال تاکنون برای اقشار مختلف جامعه برگزار شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گلستان تاکید کرد: بیش از 14 هزار بروشور آموزشی و هشدارهای مربوط به موادمخدر در این مدت بین شهروندان توزیع و همچنین نمایشگاه ثابتی در ساختمان پلیس مبارزه با موادمخدر استان و نمایشگاه سیار در همه شهرستان‌ها در مقاطع مختلف زمانی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تحصیلی طرح پاک سازی اطراف مراکز آموزشی در شهرهای استان اجرایی و در این طرح مکان‌های مخروبه‌ای که احتمال توزیع و یا مصرف موادمخدر در آن وجود داشت، پاک سازی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان گفت: برای فصل تابستان طرح‌های ویژه‌ای در نظر داریم که اجرای آن بستگی به همکاری نهادها و دستگاه های مرتبط دارد و امیدواریم با هماهنگی و همکاری خوب بتوانیم در تابستان این طرح‌ها را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو