گروه : اجتماعی /

شناسه: 7669

10 فروردین 1403 09:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آیت الله معلمی در گرگان: سازش‎ناپذیری با جریان‎های انحرافی ویژگی بارز مبارزاتی آیت‎الله طاهری بود

نماینده مجلس خبرگان رهبری در نخستین همایش حبیب انقلاب اسلامی گفت: سازش ناپذیری آیت الله طاهری با جریان های انحرافی و التقاطی ویژگی بارز مبارزاتی ایشان بود که منجر به ترور ایشان شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما؛ آیت الله علی معلمی با اشاره به ویژگی شخصیتی آیت الله طاهری اظهار کرد: ایشان عالمی عامل بودند و با انگیزه هدف خود را تعقیب می کردند.

وی با بیان اینکه ایشان شاگرد مکتب امام بود، افزود: ایشان هم مانند امام راحل به دنبال جایگاه نبودند، بلکه برای ادای تکلیف مبارزه می کردند. بسیار ساده زیست بودند و با جوانان ارتباط بسیار خوب داشتند و معتقد بودند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت الله طاهری 17 سال در جوار بارگاه امیرالمونین می زیسته، بیان کرد: حیات طیبه ایشان توفیق 70 باز پیاده روی از نجف تا کربلا بود که با تلاوت قرآن، گفتگو با مباحث علمی و روشنگری بود.

خالصانه کار می کردند نه کاسبکارانه

وی ادامه داد: خالصانه کار می کردند نه کاسبکارانه، مدعای این مطلب نیز حجت الاسلام محمد طاهر طاهری که فرزند بعد از کسب اجازاه از پدر به دفاع مقدس پا می گذارد و پیکرشان بعد از وفات پدر به وطن می آید و در جوار ایشان دفن می شود .

معلمی خاطر نشان کرد: سازش ناپذیری آیت الله طاهری با جریان های انحرافی و التقاطی ویژگی بارز مبارزاتی ایشان بود که منجر به ترور ایشان شد، این از الطاف الهی بود که ایشان جان سالم به در برد.

امام جمعه قائمشهر در ادامه با اشاره به ابعاد مهم 9 دی و نگاه تاریخی به مسئله نفوذ، اظهار کرد: جریان خزنده ای از روز پیروزی انقلاب برای ساقط کردن نظام اسلامی در درون نظام شکل گرفت که با رویکرد نفوذ انگلیس و امریکایی در مراکز تصمیم گیری همراه شد..

وی با بیان اینکه امام راحل بارها تذکر می دادند که نگذارید اشتباه مشروطه تکرار شود گفت: خالی کردن صحنه برای دشمنان باعث نابودی است لذا با حضور مردم و ولایت خود انقلاب تا به حال خار و خاشاک را کنار زد.

حرکت های خزنده ای برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام و ولایت هستند

وی اضافه کرد: حرکت های خزنده ای برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام و ولایت هستند اما باید دانست که در هر زمان نیازمند امام حاضر و ولایت فقیه هستیم. به گفته بنیانگذار کبیر انقلاب، اگر ولایت فقیه نباشد طاغوت است و اگر رئیس جمهور نصب شود دولت طاغوت است و اطاعت از آن نیز اطاعات از طاغوت خواهد بود.

شاگرد آیت الله طاهری و از همرزمان وی با تاکید بر اینکه رهبری در سال 88 به نمایندگان مغلوب گفتند که مردم رای دادند و رایشان محترم است. نصیحت و موعظه کردند، خواهش کردند که دشمن را شاد نکنید و از مجاری قانونی اقدام کنید اما آنان بر آتش فتنه افزودند.

وی اذعان کرد: سران فتنه نه تنها به انتخابات بلکه به رهبری و اصل نظام و قانون اساسی خیانت کردندو کار را به جایی رساندند کهبنیاد نظام در حال ازهم پاشیدن بود.8 ماه آتش شعله ور فتنه، 34 نفر کشته و تخریب اموال و تاسیسات عمومی چیزی نیست که بتوان از آن به راحتی گذشت.

معلمی تصریح کرد: امریکا، انگلیس، سلطنت طلبها، و منافقین به تعریف و تمجید از آنان پرداختند اما آنان هرگز مرز بندی نکردند.آیا وقت آن نرسیده بود که آگاه شوند .چرا نگفتند ما بحث انتخابات داشتیم الان دشمن به دنبال آشوب است ما این را نمی خواهیم.

فتنه گران خودشان خود را ساقط کردند و از قطار انقلاب پیاده شدند

وی با بیان اینکه فتنه گران خودشان خود را ساقط کردند و از قطار انقلاب پیاده شدند، بیان کرد: حالا آنها بجای عذر خواهی طلبکار باشند .یک عده با سخن گزاف گفتن و یک عده با سکوت به دشمن خط می دادند..

امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه هر جا مردم به خروش آمدند نظام مهر تایید گرفت، افزود: مردم با بصیرت و با ایمان و مومن زمانی که دیدند دشمن به خیمه های عزای سید الشهدا حمله کرده است، فهمیدند که آنان برای از بین بردن نظام اسلامی نقشه دارند و در برخی شهرها در 8 دی و در 9 دی ماه در سراسر کشور برای اسلام خواهی به میدان آمدند و انقلابی دیگر پدید آوردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو