گروه : اجتماعی /

شناسه: 8669

31 فروردین 1403 18:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کفر نعمت، از کفت بیرون کند؛ ناسپاسی فرماندار گالیکش نسبت به خدمات یک خبرنگار

شاید روزی را به یاد داشته باشید که کمتر خبری از شهرهای کوچک چون گالیکش در فضای استانی و ملی منتشر می شد.

به گزارش قابوس نامه، روزهایی که کمتر تریبونی به معرفی ظرفیت های انسانی و طبیعی و محلی شهرهای کوچک اختصاص داده می شد.

حدود ۱۰ سال است این خلابزرگ با پیدایش سایت های محلی نه تنها پر شده بلکه بعضا در تجلی استعدادها ،ظرفیت های نهفته، کمک به تسریع در خدمات رسانی و شنیدن صدای مطالبه بحق مردم از بسیاری از خبرگزاری ها و نشریات مطرح نیز پیشی گرفته اند.

پایگاه خبری نیلکوه یکی از این پیشتازان عرصه خبر است که به مدیریت و خبرنگاری امین کوهی مسیری سخت را طی کرده تا بتواند همواره صدای واقعی مردم باشد و در این راه جایگاه و اعتباری خاص میان مردم این شهرستان دارد.

 حال می بینیم در اقدام تعجب برانگیز فرماندار این شهرستان که باید قدردان این بازوی قدرتمند در اجرای وظایف ذاتی خود که خدمت به مردم است؛ باشد با طرح شکایت از زبان و صدای مردم این دیار تنها تریبون برخاسته از بطن مردم که قلبش برای مردم می تپد را به خاموشی سوق می دهد.

این فضا نه تنها شایسته یک مقام ارشد شهرستانی نیست بلکه قطعا سابقه ای نه چندان خوش را در اذهان مردم و تاریخ این شهرستان به جا خواهد گذاشت.

لذا به عنوان عضوی از جامعه خبری امیدوارم این مقام مسئول در روندی که در مواجهه با این خبرنگار پیش گرفته است، تجدیدنظر کرده و در یک مسیر تعاملی جدید از این بازو و چشم بینای شهرستان گالیکش در راستای تحقق مطالبات مردم بهره گیرد.

راحله شاددل
مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو