گروه : اقتصادی /

شناسه: 1573

10 فروردین 1403 18:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان:  ۶۵ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‎های استان گلستان اختصاص یافت

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: ۶۵ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‎های با جمعیت تحت پوشش کمتر از ۵۰ هزار نفراستان گلستان اختصاص یافت.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از تسنیم، محمد حمیدی ظهر امروز در هفتنین جلسه شورای اداری شهرستان بندرترکمن اظهار داشت: درحوزه مدیریت شهری در 4 ماهه اخیر 2 اقدام مهم‌ در استان ‌انجام شد که در این راستا 65 میلیارد ریال اعتبار از محل بند ‌(و) تبصره 6 قانون ‌بودجه سال 95 به شهرداری‌های با جمعیت تحت پوشش زیر50 هزار نفر به همه شهرداری‌های استان به غیر از گرگان و گنبدکاووس اختصاص یافت.

وی افزود: این موارد در قالب پروژه‌هایی مانند آتش نشانی، جداسازی آب شرب از فضای سبز و مطالعات راهبردی و عملیات شهرداری‌ها بوده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان تصریح کرد: در این راستا در استان گلستان 12ساختمان آتش نشانی ساخته و 4 ساختمان آتش‌نشانی هم کامل می‌شود.

حمیدی گفت: در این راستا 9 هزار و 100 تن قیر در بین شهرداری‌های با جمعیت تحت پوشش کمتر از 5 هزار نفر به غیر از گرگان و گنبدکاووس به بقیه شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: این 9 هزار و 100 تن قیر در 2 مرحله، در مرحله نخست که  4500 تن تقسیم‌ شده و در مرحله دوم  4600 تن از فردا تقسیم‌ آن آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان درباره شهرستان بندرترکمن هم اظهار کرد: از محل اعتبارات موجود برای بندرترکمن 300 میلیون تومان برای جداسازی آب شرب از فضای سبز تخصیص یافت و از اعتبارات قیر هم 600 تن قیر به بندرترکمن‌ اختصاص یافت که مرحله نخست انجام شده و مرحله دوم از فردا آغاز می‌شود.

در این جلسه همچنین از برخی مدیران اداری موفق و فعالان حوزه های مختلف شهرستان بندرترکمن قدردانی شد.

نویسنده :

نظرات
آرشیو