گروه : اقتصادی /

شناسه: 1732

10 فروردین 1403 07:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان: پروژه‌های قابل واگذاری در استان گلستان برای سرمایه‌گذاران معرفی شود

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت حمایت از بخش خصوصی برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: پروژه‌های قابل واگذاری در استان گلستان برای سرمایه‌گذاران معرفی شود و گزارش نیز به ۵ زبان از پروژه‌های اقتصادی استان تهیه می‎شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، حسن صادقلو در حاشیه هجدهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از ارزیابی عملکرد استان‌ها در بحق اقتصاد مقاومتی و شرایط استان گلستان نسبت به دیگر استان‌ها ارائه شد.

وی افزود: در این گزارش و ارزیابی انجام شده استان گلستان در جایگاه هفتم کشور و عملکرد خوبی در راستای اقتصاد مقاومتی داشته که در این جلسه درباره بهبود برخی شاخص‌ها بحث و بررسی شد تا در آینده این مسائل رفع شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: مصوبه‌ای دیگر نیز در ستاد اقتصاد مقاومتی داشتیم که باید دستگاه‌های اجرائی نسبت به تامین منابع مالی پروژه‎های ملی و برش استانی اقدام کنند.

صادقلو گفت: مسئولیت تامین منابع پروژه‌ها با دستگاه‌ها است و 19 دستگاه گزارشی برای تامین منابع این طرح‌ها و اقدام و عمل پروژه‌ها ارائه کردند که در این جلسه بررسی و پیگیری شد.

وی افزود: با هدف جذب سرمایه‌گذاران خارجی و ایجاد جاذبه، مقرر شد که گزارشی به 5 زبان از برخی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان تهیه و در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور ارائه شود.

استاندار گلستان افزود: در این گزارش‌ها قرار است اطلاعات اولیه پروژه‌ها و مشوق‌ها و اقدامات حمایتی انجام شده درباره پروژه‌ها ارائه ‎شود.

صادقلو گفت: در این جلسه همچنین گزارشی از کمیته عدالت بنیانی ارائه شد که این کمیته 3 ماموریت و هدف را دنبال می‎کند.

وی اظهار کرد: توازن‌بخشی و تدوین و ترسیم سیاست‌هایی برای توزیع مناسب منابع، نیروی انسانی و توزیع پروژه ها در راستای توازن منطقه ای در استان، حرکت دادن اقتصاد از دولتی بودن و بنگاه داری دولت برای مردمی کردن اقتصاد و جذب و هدایت سرمایه‌های خرد مردم از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته عدالت بنیانی است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو