گروه : اقتصادی /

شناسه: 5538

29 اسفند 1402 10:08

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس سازمان صنعت و معدن گلستان:  ۹۷۰ میلیارد ریال تسهیلات تسهیل و رفع موانع تولید در گلستان پرداخت شد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: امسال ۷۸۵ مصوبه با اعتبار یک‌هزار و ۲ میلیارد تومان در این کارگروه تصویب شد که تاکنون به ۶۶ مورد با اعتبار ۹۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسینقلی قوانلو ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: امسال 785 مصوبه با اعتبار یک‌هزار و 2 میلیارد تومان در این کارگروه تصویب شد که تاکنون به 66 مورد با اعتبار 97 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی افزود : در همین مدت 56 مورد مستقیم بانک‌های عامل با اعتبار82 میلیارد تومان و 23 پرونده از باقیمانده های پارسال با اعتبار 22 میلیارد تومان پرداخت شده است که در مجموع کل پرداخت‌های استان گلستان به 145 مورد با اعتبار 201 میلیارد تومان رسید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی گلستان از ضروریات رونق تولید در استان است که تاکنون 171 واحد ثبت‌نام کرده‌اند که 61 واحد به بانک‌های عامل با اعتبار 227 میلیارد تومان معرفی شده‌اند اما تاکنون در این زمینه پرداختی نشده است.

قوانلو با اشاره به میزان تسهلات پرداخت شده، گفت: استان گلستان رتبه یازدهم پرداخت تسهیلات رونق تولید را در 9ماهه امسال در کشور کسب کرده است.

وی با اشاره به تاثیر عملکرد بانک‌های استان در رونق تولید اظهار کرد: بانک‌ها باید با همت مضاعف در جهت حل معضل بیکاری در کنار دولت قرار گیرند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به بهبود فضای کسب و کار در استان تصریح کرد: براساس شاخص‌های اعلامی وزارتخانه سال گذشته استان در بهبود فضای کسب و کار رتبه نخست را به دست آورد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو