گروه : اقتصادی /

شناسه: 5637

10 فروردین 1403 12:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در جلسه شورای برنامه‌ریزی گلستان مطرح شد هاشمی: عقب ماندگی گلستان در تخصیص بودجه برای پروژه‌های ورزشی

استاندار گلستان نسبت به عقب‌ ماندگی استان در دریافت تخصیص و نقدینگی بودجه حوزه ورزش و تکمیل پروژه‌های ورزشی گلستان انتقاد کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان به ریاست استاندار گلستان از ساعت 14 امروز آغاز که بیش از سه ساعت به طول انجامید با تمرکز بررسی وضعیت بودجه استان گلستان در لایحه بودجه سال آینده  پیگیری مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص برگزار شد.

استاندار گلستان در بخشی از این جلسه اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان به نمایندگی از استان و همه دستگاه‌های اجرایی مبادله موافقتنامه‌ را انجام می‌دهد.

سید مناف هاشمی تاکید کرد: اگر دوستان در این قسمت دوستان باهم در تعامل نبودند این موضوع در مصوبات این جلسه باشد که مدیران تلاش کنند تا این موضوع حل شود زیرا دستگاه‌های اجرایی نیازمندی‌ها و اولویت‌های اجرایی را بهتر و بیشتر در جریان هستند.

وی افزود: این را هم باید دوستان بدانند که در عقد موافقتنامه ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد که مدیران در جریان ریز موضوع نیستند و شرایط خاصی را مرکز در سیستم قرار می‌دهد که اگر این شرایط در سیستم ثبت نشود، کار به نتیجه نخواهد رسید و مدیران از امروز به بعد باید دقت بیشتری داشته باشند.

استاندار گلستان در بخش دیگری بیان کرد: در 27 صدم درصد ورزش هم به من اعلام کردند که کمیسیون تخصیص باید مصوبه را دنبال کند که 30 درصد تخصیص را ابلاغ کردند و بعد از آنکه مصوبه گرفته شده و تخصیص را سازمان برنامه داد، اداره‌کل اقتصاد و دارایی باید پیگیری کند و نقدینگی را به اداره‌کل ورزش و جوانان برسانند تا پروژه‌های ورزشی استان نیز دچار مشکل نشود.

هاشمی گفت: آخرین اخباری که دارم این است که پنج استان بعد از مصوبه تخصیصشان را گرفتند و منابعشان را وصول کردند که ما در این قسمت عقب هستیم.

بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در پاسخ به این اظهارنظر استاندار گلستان اظهار کرد: ما موضوع را از طریق اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان پیگیری کردیم و اعلام کردند که خزانه خالی است.

نماینده این اداره‌کل حاضر در جلسه بیان کرد: امکان ندارد تخصیصی داده شود و در خزانه برای آن پول وجود نداشته باشد.

بر اساس این گزارش، این نشان می‌دهد هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی استان، اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان و سازمان برنامه‌ریزی استان وجود ندارد.

استاندار گلستان در این خصوص دستور اکیدی را صادر کرد تا با سرعت موضوع پیگیری شود و هرچه سریع‌تر نقدینگی این موضوع به دست اداره‌کل ورزش جوانان برسد تا پروژه‌های ورزشی را به سرعت پیش ببریم.

انتهای پیام

نویسنده :

نظرات
آرشیو