گروه : اقتصادی /

شناسه: 5682

09 فروردین 1403 20:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

از 18 دی ماه؛ نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در گلستان برگزار می شود+پوستر

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی، لوازم خانگی با حضور تولید کنندگان و نمایندگان شرکت های داخلی و خارجی در نمایشگاه های بین المللی گرگان برگزار می شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از کاسب امین؛ شانزدهمین نمایشگاه تخصصی، لوازم خانگی با حضور تولید کنندگان و نمایندگان شرکت های داخلی و خارجی در نمایشگاه های بین المللی گرگان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، "مهرداد یزدی" مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گرگان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شانزدهمین گام خود را در استان گلستان برداشته است و بناست از تاریخ 18 دی ماه میزبان مردم استان در محل دائمی نمایشگاه های بین اللمی در گرگان باشد.

وی افزود: این نمایشگاه در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا برگزار می شود و مردم نیز از تاریخ 18 دی ماه لغایت 22 دی ماه از این نمایشگاه بازدید نمایند.

"یزدی" تصریح کرد: مدم در روز های تعیین شده میتوانند از ساعت 17 الی 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه علاوه به نمایش در آمدن لوازم خانگی، جدید ترین محصولات لوازم صوتی و تصویری، فرش ماشینی، موکت و کف پوش و همچنین لوازم عکاسی و فیلم برداری به نمایش در خواهد آمد.

qaboosnameh33

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو