گروه : اقتصادی /

شناسه: 5955

09 فروردین 1403 18:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان: کاهش 10درصدی اخراجی های گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: در 10 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته، میزان اخراجی هایی که به اداره کار مراجعه کردند 10 درصد کاهش داشته است!

به گزارش قابوس نامه به نقل از پاسرو، سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در جمع خبرنگاران، آماری را در خصوص میزان اشتغال در استان ارائه و اظهار کرد: در سال جاری حدود 19هزار و 400 شغل برای استان گلستان در نظر گرفته شده بود که به علت مشکل ثبت در سامانه، تا اواخر مهر ماه فقط توانسته بودیم 3هزار و 635 نفر را به ثبت برسانیم.

وی افزود: با آمدن استاندار جدید(سید مناف هاشمی)، پیگیری ها بیشتر و جلسات منظم تر شد و این باعث شد تا دستگاه ها تحرک لازم را پیدا کرده و اقدامات خوبی انجام دهند که در نتیجه این تحرکات توانستیم تا هفتم بهمن ماه جاری 17هزار و 246 نفر را در سامانه ثبت کنیم که این رقم نشان از تحقق 89درصدی سهم در نظر گرفته شده برای استان گلستان دارد.

مازندرانی خاطرنشان کرد: برای راستی آزمایی میزان تحقق اشتغال در استان، بررسی هایی انجام دادیم که یکی از آن ها تعداد بیمه شدگان ادارات و شرکت ها از ابتدای امسال بود که آمار نشان می دهد تعداد 9هزار نفر از ابتدای سال جاری در استان بیمه شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان متذکر شد: برای پیگیری بیشتر، 700 نفر را به صورت رندومی در شهرستان های استان انتخاب کردیم و در حال بررسی هستیم؛ تحقیقات ما نشان می دهد که مشاغلی در استان ایجاد شده است.

مازندرانی همچنین اعلام کرد: میزان اخراجی هایی که در 10 ماهه امسال به اداره کار مراجعه کرده اند نسبت به سال گذشته 10درصد کاهش داشته که این آمار نشان می دهد ما در حفظ و صیانت از نیروی شاغل نیز موفق بوده ایم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو