گروه : حوادث /

شناسه: 2144

10 فروردین 1403 18:21

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مفقود شدن صیاد گمیشانی در پی واژگونی قایق در دریای خزر


فرماندار شهرستان گمیشان گفت: براثر واژگونی قایق صیادان غیر مجاز گمیشانی که قصد فرار از مقابل قایق های دریابانی را در پهنه آبی دریای خزر داشتند، یک صیاد مفقود شده که جستجو برای یافتن وی ادامه دارد.

به گزارش قابوس نامه؛ امیر شیر توماج بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قایق که سرنشینان آن فاقد هر گونه تجهیزات امدادی و نجات مانند جلیقه نجات بودند حوالی ساعت 13 پنجشنبه در نقطه صفر مرزی واژگون شده که دو تن از صیادان پس از حضور ماموران دریابانی و با کمک آنها نجات یافتند ولی جستجو برای یافتن صیاد دیگر هنوز ادامه دارد.
وی اضافه کرد: جستجو برای یافتن این صیاد روز گذشته تا شامگاه پنجشنبه (ساعت 18) و تاریکی هوا ادامه داشت و بی نتیجه بود و به این دلیل از بامداد امروز دوباره جستجو برای پیدا کردن وی آغاز شده است.
توماج هر گونه مطلبی مبنی بر فوت صیاد مفقود شده را تکذیب کرد و گفت: جستجو ادامه دارد و هر گونه اظهار نظر در خصوص زنده ماندن یا فوت احتمالی وی به پایان جستجو و نتیجه آن منوط است.
فرماندار گمیشان تاکید کرد مردم خبرها را از مبادی رسمی دریافت کنند و کانال های محلی و شبکه های اجتماعی نیز از انتشار اخبار ناموثق خودداری کنند.
توماج افزود که هم اینک کسب اطلاعات از دو صیاد نجات یافته به سبب انجام تحقیقات لازم و روشن شدن موضوع ادامه دارد.
گمیشان در شمال غرب استان گلستان واقع است.
/ایرنا

انتهای پیام /*

نویسنده :

نظرات
آرشیو