گروه : حوادث /

شناسه: 2637

10 فروردین 1403 02:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرعامل هلال‌احمر گلستان مطرح کرد  امدادرسانی به ۳۹۴ حادثه‌دیده توسط نیروهای هلال‌احمر استان گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه ۶۳ حادثه مختلف در یک ماه گذشته در گلستان رخ‌داده است، گفت: ۳۹۴ نفر توسط جمعیت هلال‌احمر گلستان امدادرسانی شدند.

به گزارش قابوس نامه، به‌نقل از روابط‌عمومی هلال‌احمر گلستان، حسین احمدی درباره آمار عملکرد عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در دی ماه امسال اظهار داشت: 5 حادثه برف و کولاک، 53 حادثه جاده‌ای، 4 مورد حوادث شهری و یک مورد حادثه کوهستان حوادثی هستند که در دی‌ماه سال جاری در استان گلستان به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه در این حوادث در مجموع 394 نفر دچار حادثه شده‌اند، تصریح کرد: در بخش حوادث برف و کولاک 218 نفر، در بخش حوادث شهری چهار نفر، در بخش حوادث جاده‌ای 171 نفر و در بخش کوهستان یک نفر دچار حادثه شدند که توسط نیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: از میان حادثه‌دیدگان 69 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 6 نفر نیز درمان سرپایی شدند. مجموع کل تیم‎های عملیاتی اعزام‌شده به عملیات امداد و نجات 84 تیم متشکل از 178 نیروی عملیاتی بوده است.

احمدی با بیان اینکه در این عملیات 75 دستگاه آمبولانس استفاده‌ شده است، تصریح کرد: میانگین حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای 6 دقیقه و 30 ثانیه بوده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو