گروه : حوادث /

شناسه: 4041

09 فروردین 1403 14:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 سقوط از آبشار لووه در شرق گلستان جان یک نفر را گرفت

مسئول اورژانس 115 شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان با اعلام سقوط یک نفر از بلندی های آبشار دوم لووه در حوزه این شهرستان، گفت: این فرد بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست داد.

به گزارش قابوس نامه، کیومرث یحیایی عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که حدود ساعت 13 و 40 دقیقه امروز رخ داد، یک شهروند 53 ساله اهل گنبدکاووس از بلندی های آبشار دوم لووه که از ارتفاع 15 تا 20 متر و پرتگاه های خطرناک برخوردار است، سقوط کرده و بر اثر شکستگی قفسه سینه، سر و سایر اندام ها و ضربه مغزی جان خود را از دست می دهد.
وی افزود: نیروهای اورژانس مستقر در روستای آق قمیش که نزدیکترین پایگاه به محل حادثه است، پس از اطلاع از موضوع بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و جسد فرد متوفی را با صخره های متعدد برخورد و به پایین دره سقوط کرده بود، در محل حادثه به همراهانش تحویل می دهند.
یحیایی خاطرنشان کرد: آبشار دوم لووه فاقد تابلو و علائم هشدار دهنده کافی، فنس و امکانات بازدارنده بوده و در چهار سال گذشته حداقل پنج نفر در این محل جان خود را از دست داده اند.
آبشار لووه در 30 کیلومتری شرق شهر گالیکش به عنوان مرکز شهرستان گالیکش واقع است و از چندین آبشار متوالی تشکیل شده و در فصل گرما پذیرای مسافران بسیاری از مناطق مختلف کشور و مردم منطقه است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو