گروه : حوادث /

شناسه: 4363

10 فروردین 1403 20:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نجات دختربچه مشهدی توسط دهیار فداکار گالیکشی + تصاویر

دهیار فداکار گالیکشی با به خطر انداختن جانش، دختربچه ۵ ساله مشهدی که در غفلت خانواده خود به حوضچه آبشار لوه سقوط کرده بود را نجات داد.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از نیلکوه، عباس عسگری دهیار تلاشگر و فداکار روستای لوه، از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش به‌واسطه ضبط برنامه صدای آبادی از سیمای گلستان با مجریگری «عمو صفا» ساعت ۱۵ روز گذشته در آبشار لوه حضور داشت.

در شلوغی تفرجگاه آبشار لوه و غفلت خانواده از فرزند خویش، دختربچه ۵ ساله‌ای به حوضچه آبشار لوه سقوط کرده بود که این دهیار تلاشگر با دیدن این صحنه بدون لحظه‌ای درنگ، خود را به وسط حوضچه رساند و بعد از رشادت بسیار کودک را از مرگ حتمی نجات داد.

خوشبختانه در این حادثه با اقدام به‌موقع دهیار لوه به دختربچه مشهدی هیچ آسیبی وارد نشد.

به گزارش «نیلکوه» تفرجگاه آبشار لوه در کیلومتر۲۵ شهرستان گالیکش و در مسیر جاده بین‌المللی تهران - مشهد واقع‌شده که در طول سال به‌ویژه تابستان پذیرای گردشگران بسیار از اقصی نقاط کشور حتی گردشگران خارجی است.

با توجه به این موهبت الهی در منطقه، رسیدگی اندکی جهت رفاه حال گردشگران و اسکان توریست در این تفرجگاه دیده می‌شود، که با نگاه مسئولین شهرستانی و استانی می‌تواند از ظرفیت بالای این تفرجگاه جهت اشتغال‌زایی بهره جست.

تفرجگاه آبشار لوه سالانه یک تا دو گردشگر را به کام مرگ می‌برد، البته اقداماتی جهت فنس کشی پرتگاه‌های خطرناک آبشار صورت گرفته که کافی نیست.

با این تفاسیر خواهشمند است مسئولین با سرمایه‌گذاری در تفرجگاه اقشار لوه به‌عنوان دهکده هدف گردشگری، عروس آبشارهای گلستان را دریابند.

از خانواده‌ها و گردشگران نیز تقاضا می‌شود با توجه به پرتگاه‌های موجود نکات ایمنی را رعایت کنند و از کودکان خود غافل نشوند.

عکس و گزارش: علی‌اکبر پژمان

qaboosnameh 1

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

 انتهاي پيام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو