گروه : حوادث /

شناسه: 4743

09 فروردین 1403 13:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اقدام وحشتناک با نوعرس گرگانی در خیابان / حکم مرگ داماد تایید شد+عکس عروس و داماد

دراین واقعه غم انگیز که آذر سال ۹۳ رخ داد مرد جوانی به نام پوریا، به خاطراختلاف‌های شدید خانوادگی، همسرش را در مقابل دیدگان مردم با ضربات کارد از پا در آورد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از کلیک عامل جنایت Crime پرونده معروف به «چهار راه تابلو»ی گرگان، پس ازدستگیری در اعتراف‌هایش گفت: هرچه تلاش کردم همسرم دوباره به خانه و زندگی مشترک برگردد قبول نکرد. مدتی بود که احساس می‌کردم رفتارش تغییر کرده است. فائزه در یک آرایشگاه کار می‌کرد و من هم دوست نداشتم او اینکار را ادامه دهد. بنا بر این تصمیم به قتلش گرفتم.
بعد از اعترافات متهم و درخواست قصاص از سوی اولیای دم، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان گلستان ارسال شد. متهم نیز با اقرارصریح به قتل Murder گفت: آنروز با سه ضربه چاقو همسرم را به قتل رساندم. بدین ترتیب قضات پس از پایان محاکمه وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. رأی صادره در دیوان عالی کشور نیز به تأیید رسید.

رئیس کل دادگستری گلستان اظهارداشت: حکم قصاص پس ازتأیید نهایی به استان ابلاغ شده و پرونده به اجرای احکام دادگستری گرگان فرستاده شد. هاشمیان با بیان اینکه قصاص این فرد با درخواست خانواده مقتول اجرا می‌شود، ادامه داد: بر خلاف آن چه پیشتر در فضای مجازی منتشر شده بود حکم این فرد در ملأعام اجرا نخواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو