گروه : حوادث /

شناسه: 6875

29 اسفند 1402 07:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

قتلی فجیع در یکی از روستاهای کردکوی : طلا جان پیرزن گلستانی را گرفت

وقتی پیرزن از دادن رمز گاوصندوقی که گفته می شود حاوی یک کیلو طلا بود، خودداری می کند سارقین شاهرگ گردن وی را می زنند و او در دم جان می سپارد .

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ عزت نام پیرزنی است که این روزها داستان قتل ناجوانمردانه وی سر زبانها افتاده است .

این خانم بازنشسته کارخانه ورشکسته نئوپان شموشک بود که بعد از فوت همسرش به تنهایی زندگی می کرد و توسط یک مغازه در طبقه زیرین خانه اش در روستای گرجی محله کردکوی امرار معاش می کرد .

گویا هفته گذشته سارقین به خانه وی دستبرد می زنند و ابتدای ورود برق منزل را قطع می کنند و بعد از پیرزن که تنها بود سراغ گاو صندوق و رمز آن را می گیرند .

پیرزن مقاومت کرده و از دادن رمز گاو صندوق امتناع می کند که در پی تهدیدهای چندباره سارقین ، گویا شاهرگ وی را می زنند و پیرزن در دم جان می سپارد .

منابع محلی گفته اند که این پیرزن حدود یک کیلو طلا در گاو صندوق خود داشته است و سارقین با اطلاع قبلی اقدام به سرقت از این منزل کرده اند .

این قتل می تواند عبرتی باشد برای برخی بانوان که وقتی در خیابانها تردد می کنند آلات قیمتی و جواهر و طلا را در معرض نمایش عموم می گذارند و همین امر باعث وسوسه دزدان و طماعان شود .

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو