گروه : سیاسی /

شناسه: 2132

10 فروردین 1403 15:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی: 9 دی پایان دو راهی تردید به یقین است / فتنه 88 هرگز از اذهان ملت فراموش نخواهد شد

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان گلستان اظهار کرد:سران فتنه حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بازی گرفتند و منفور مردم ولایتمدار و انقلابی شدند.

به گزارش قابوس نامه؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی با گرامیداشت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: وجود پیامبر(ص) در عالم خلقت مانند روح در کالبد انسان است و همانطور که فقدان روح در بدن انسان باعث متعفن شدن انسان خواهد شد درحقیقت اگر پیامبر اکرم (ص) در دنیا نبود عالم حتما متعفن می شد.این حقیقت در باب امامت و ولایت هم صدق می کند کسانی که از امامت دورند کور باطن اند و نیز جامعه ای که با ولایت زندگی می کند پویا و زنده است.

احمدی با بیان اینکه زندگی شخصی و اجتماعی باید دایرةالمعارف شریعت نبوی و فرهنگ علوی باشد، ابراز کرد: یکی از آسیب‌های جدی جامعه امروز ما دوری از رسالت است ما باید انقلابی متشرع باشیم، هرجایی که در انقلابی بودن از شریعت فاصله گرفتیم فساد ایجاد کردیم.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان گلستان گفت: اتاق فکرهایی وجود دارد که تلاش می کند جامعه را از شریعت نبوی دور ‌کند و ثمره دوری انسان از شریعت و فرهنگ نبوی و علوی، سبب می‌شود تا در بیان و تصمیم گیری مطلب به تهمت زدن، دروغ هتاکی روی آوریم.

وی با بیان اینکه درحقیقت 9 دی پایان دو راهی تردید به یقین است، اذعان کرد: مقام معظم رهبری بر لزوم 9 دی تاکید کردند و فرمودند باید جامعه را از تردید به سمت یقین سوق دهیم درحقیقت 9 دی پایان دوراهی تردید به یقین است.

این مقام مسئول اذعان داشت : مهمتری اصل در یقینیات، باور اصل امامت و در عصر غیبت یقین به نیابت فقیه جامع الشرایط در جایگاه نایب امام عصر است و این یقین یک حقیقیت در متن کلام اسلامی است.

احمدی با بیان اینکه باید یقین داشته باشیم که دستورات ولی فقیه دستورات حضرت ولی عصر (عج) است، یادآور شد: نباید در حکم الهی ولایت مطلقه فقیه تردید کنیم و باید جامعه را از سمت تردید به یقین سوق بدهیم.

فتنه 88 هرگز از اذهان ملت فراموش نخواهد شد

وی از حضور مردم ولایی و شهیدپرور استان گلستان چه در 9دی سال 88 و بعد از آن بخصوص 9دی سال گذشته تشکر کرد.

وی همچنین از همه عوامل و دست اندرکاران ، مجمع نمایندگان عصو شورای هماهنگی و نیز بسیج اقشار و سپاه نینوای گلستان که در مراسم 9 دی سال گذشته حضور باشکوه داشتند تقدیر کرد و بیان داشت: گلستانی‌ها در سراسر استان، در روز 9 دی یک حضور پررنگ و فاخری را به نمایش خواهند گذاشت.

احمدی در پایان افزود: همایش و تجمع 9 دی امسال تجلی حماسه مردمی است که یک بار دیگر با شهیدان، روح بالند امام خمینی(ره) و امام مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی پیمان خواهیم بست./شورای هماهنگی استان گلستان

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو