گروه : سیاسی /

شناسه: 2830

10 فروردین 1403 03:21

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

توهین روزنامه نگار اصلاح طلب گلستانی به مردم بندرگز

روح الله کلانتری روزنامه نگار اصلاح طلب گلستانی و دبیر حزب اراده ملت گلستان طی اظهاراتی سخیفانه مردم فهیم بندرگز را خودسر ، قانون شکن و بی اخلاق خواند .

به گزارش قابوس نامه به نقل از کناره ، روح الله کلانتری روزنامه نگار باسابقه گلستانی را اکثر مطبوعاتی ها و فعالین رسانه در استان گلستان می شناسند .
 او از اصلاح طلبان افراطی است و شاید او را بتوان افراطی ترین روزنامه نگار اصلاح طلب گلستان نامید که تازگی ها با هفته نامه آفتاب گلستان با عکسهای درشت مرجع تقلید فتنه گران یعنی صانعی به گیشه ها می آید .
اما این روزنامه نگار گلستانی در پی حماسه مردم انقلابی بندرگز در روز 22 بهمن که مانع سخنرانی شیخ مازنی که افتخار می کرد شاگرد کروبی فتنه گر است ، با توهینی آشکار مردم فهیم و ولایتمدار بندرگز را "خودسر ، قانون شکن و بی اخلاق" خواند .

kenare723896231
آقای کلانتری بداند مردم بندرگز به دعوت و یا تحریک شخص و یا جناح خاصی به صحنه نیامدند ، مردم بندرگز پیام مقام معظم رهبری در خصوص اینکه "من روی فتنه حساسم "و " فتنه خط قرمز انقلاب است " ، با بصیرت و اگاهی به میدان آمدند تا از کسی که افتخار می کند شاگرد یکی از سران فتنه است ، بیزاری جویند .
مردم بندرگز عارشان می آید که در روز جشن پیروزی انقلابی که آرمانهایش توسط عناصر افراطی اصلاح طلب و سران فتنه له شده ،شخصی چون مازنی سخنرانی کند .
آیا اسم این کار خودسری است ، آیا اسم این کار قانون شکنی است ؟ آیا اسم اینکار بی اخلاقی است ؟
اگر خروش انقلابی مردم بندرگز "خودسری ، قانون شکنی و بی اخلاقی" است پس کار اسلاف و همقطاران شما در فتنه 78 و فتنه 88 چه بود ؟ چرا تا بحال یک بار به آنها چنین صفتهای زشتی را ندادید ؟ چرا زمانی که دوستان شما در روزنامه های زنجیره ای به خدا و امام زمان (عج) انتقاد می کردند صدایتان در نمی آمد ؟
آقای کلانتری شما باید بصورت رسمی در هفته نامه خودتان آفتاب گلستان از مردم بندرگز بابت توهین هایی که به انها کردید ،  رسما عذرخواهی کنید ، در صورت اینکار هیچوقت شما را نخواهیم بخشید و حلالتان نخواهیم کرد چرا که این حق الناس بر گردن شما خواهد ماند .
/انتهای پیام

نویسنده :

نظرات
آرشیو