گروه : سیاسی /

شناسه: 3660

01 اردیبهشت 1403 02:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان:  سرانه ورزشی استان گلستان افزایش یافت

استاندار گلستان گفت: سرانه ورزشی استان گلستان افزایش پیدا کرده و افزایش سرانه ورزشی در سال جاری در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم از گرگان، حسن صادقلو عصر امروز در آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی گلستان که با حضور بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار نوجوان گلستانی در سالن امام(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، اظهار داشت: توفیقات خوبی استان ما در عرصه ورزش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: این گونه المپیاد بنیانگذاری بسیار زیبایی در عرصه ورزشی ایجاد کرده و این اقدام بسیار هوشمندانه بوده است.

استاندار گلستان گفت: افتخار برگزاری نخستین المپیاد ورزشی استانی برای استان گلستان در کشور است و این بنیانگذاری را مبارکی می‎دانیم.

صادقلو افزود: امید داریم در سایه چنین بنیانگذاری‎های فرهیخته‎ای استعدادهای واقعی و حقیقی ورزش استان ما در کشور نمایان شود.

وی خاطرنشان کرد: راه ورزشی از این میادین مسابقات ورزشی می‎گذرد و بر اساس امید داریم در این المپیاد استعدادهای ورزشی، روستایی و شهرهای ما معرفی شود و همچنین این المپیاد به ماندگاری استعدادهای ما در عرصه ملی و بین المللی می‎شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: باید از این چنین حرکت‎های ورزشی باید حمایت کنیم و حضور بند به این دلیل است و در عرصه عمل نیز همانگونه که اشاره شد استان ما موفقیت‎های زیادی داشته است.

صادقلو یادآور شد: استان گلستان در ورزش رتبه چهارم دارد و در اخلاق که محور مهمی در ورزش است به توفیقات خوبی در کشور رسیده است.

وی بیان داشت: گلستان از دل ورزش به آسیب‎های اجتماعی توجه داشته و امید است در آینده بتواند با ورزش این آسیب‎ها را مهار کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه سرانه ورزشی استان گلستان افزایش پیدا کرده است، گفت: افزایش سرانه ورزشی را در سالجاری در دستور کار قرار دادیم.

صادقلو از رشد 2.5 برابر در شاخصه‎های اختصاصی خبر داد و افزود: همه اینها توفیقات در سایه همت مسئولان، همت ورزش دوستان، فکوران ورزش و برنامه‎ریزان ورزشی در صحنه بوده و از این جهت باید تشکر کنیم.

وی تاکید کرد: در این عرصه ورزشکاران گلستان میدان‎دار هستند و می‎توانید سردار آزمون و فرهاد قائمی دیگری در آینده شوند.

صادقلو افزود: امید درایم در آینده شاهد ارتقاء ورزش در گلستان باشیم و بتوانیم در عرصه‎های ملی و بین المللی حائزه رتبه‎های برتر شویم.

دومین المپیاد ورزشی استان گلستان با شعار المپیاد میعادگاه ورزش گلستان پس از سخنرانی استاندار گلستان با رژه هیئت‌های ورزشی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/
R41471/P1377/S6,70/CT11

نویسنده :

نظرات
آرشیو