گروه : سیاسی /

شناسه: 3704

09 فروردین 1403 18:12

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار گلستان: خانه جوان گلستان افتتاح می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از افتتاح خانه جوان استان گلستان در اردیبخپهشت ماه و همزمان با هفته جوان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه از تسنیم به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: همزمان با هفته گزارمیداشت جوان در اردیبهشت ماه امسال، خانه جوان استان گلستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین در هفته جوان امسال انتخاب مدیر جوان برتر استان و انتخاب مدیر برتری که بیشترین استفاده را از جوانان در حوزه مدیریتی خود داشته است، خواهیم داشت.

طهماسبی با بیان اینکه نقش جوانان در تحقق اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید در راستای تحقق شعار سال با استفاده از ظرفیت جوانان و با برنامه حرکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: نیمی از ظرفیت اشتغال در دنیا در حوزه گردشگری است و ما باید تلاش کنیم تا با سرمایه‌گذاری در این حوزه، بیش از گذشته از این ظرفیت بزرگ در راستای اشتغالزایی بهره بگیریم.

طهماسبی گفت: از اداره کل ورزش و جوانان استان می‌خواهیم در سال جاری 5 اولویت حوزه جوانان را احصاء و روی آن متمرکز شوند

.وی با تأکید بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی سبب پویایی و تحرک بیشتر جامعه و جوانان خواهد شد، ضمن اینکه در این حوزه همه از مسئولین و مدیران گرفته تا ائمه جمعه و جماعات، نخبگان و دیگر افراد و گروه‌های تأثیرگذار، باید خود را مسئول بدانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، انتخاب ستاد ساماندهی جوانان استان را به عنوان ستاد برتر کشوری، حاصل تلاش‌ها و برگزاری منظم جلسات و پیگیری مصوبات در این حوزه اعلام کرد و از اعضای ستاد تقدیر کرد.

همچنین به دلیل انتخاب ستاد ساماندهی جوانان استان به عنوان ستاد برتر کشوری، لوح تقدیری با امضای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تقدیم طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد ساماندهی امور جوانان استان شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو