گروه : سیاسی /

شناسه: 4479

29 اسفند 1402 09:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع):  قرن 21، قرن فروپاشی قدرت‎های پوشالی است

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: قرن 21، قرن فروپاشی این قدرت‎های پوشالی است و صدای شکستن استخوان‎های شیطان بزرگ آمریکا به گوش می‎رسد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما، حمید اباذری در یادواره 13 شهید روستای نوده ملک شهرستان گرگان ، اظهارکرد: از سال 42 جریان انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی‎(ره) آغاز شد و امروز انقلاب اسلامی ایران 54 سال پر فراز و نشیب را پشت سر نهاده و صهیونیست، آمریکا و بریتانیا که تلاش داشتند شاه بماند، برای زمین خوردن انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که از شاه حمایت می‎کردند امروز به زباله‎دان تاریخ رفتند، گفت:سالها مشقت امام باعث شد تا پرونده 2500 ساله رژیم طاغوت در بهمن 57 با پیروزی انقلاب اسلامی شود.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه رویکرد دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی تغییر نکرده ،تصریح کرد: اگر با آمریکایی‎ها باشی مورد حمایتی ، حتی اگر فجیع ترین جنایات را انجام دهی و هیچ نهاد بین المللی کشورت را ناقض حقوق بشر نمی‎خواند اما اگر با آمریکایی‎ها نباشی اگر یک گربه را با ماشین زیر بگیری ناقض حقوق بشر میشوی.

وی به توطئه‎ها و قائل‎های مختلفی که دشمنان برسر راه نظام ایجاد کردند اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی پس از جنگ جهانی اول بزرگترین جنگ دنیا بود و ما در دوران دفاع مقدس 7 هزار نوجوان 14 ساله شهید دادیم و مطمئن باشید اگر امروز برای کشور ما اتفاقی بیفتد باز هم نوجوانان 14 ساله ما آماده هستند که به میدان بروند.

اباذری با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز بیش از 300 هزار شهید برای پایداری انقلاب اسلامی تقدیم کردیم ،گفت: قدر شناسی از شهداء تنها با برگزاری یادواره شهدا محقق نمی‎شود.

وی با مقایسه حکومت یزید و معاویه با ترامپ ، افزود: معاویه ظاهر را حفظ می‎کرد ولی ترامپ یزید زمان است و علنی فساد می‎کند و این یعنی بخشی از قدرت دنیا دست انسانی فاسد قرار دارد.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) افزود: امریکا یک دهم این توطئه‎هایی بر علیه ایران اسلامی پیش گرفته بود بر علیه هر کشور دیگری بکار می‎بست زمین می‎خورد.

وی با اشاره به اینکه هربار دشمن توطئه ای بر علیه ما به کار بست قوی‎تر شدیم ، گفت: ایرانی که روزی تیر کلانشینکف نداشت امروز موشک‎های خود را به دیرالزور شکلیک می‎کند و این بیانگر آن است که امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بی‎بدیل جهانی است و در قله قدرت قرار دارد.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه آمریکایی‎ها به شدت از قدرت نظامی ما می‎ترسند، افزود: قرن 21، قرن فروپاشی این قدرت‎های پوشالی است و صدای شکستن استخوان‎های شیطان بزرگ آمریکا به گوش می‎رسد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو