گروه : سیاسی /

شناسه: 5188

31 فروردین 1403 09:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران: نیروهای مسلح در برابر هرگونه تحرک ضد منافع ملی ایستادگی می‌کنند

ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران با بیان اینکه نیروهای مسلح در برابر هرگونه تحرک ضد منافع ملی ایستادگی می‌کنند، گفت: امروز ملت ایران هیچ‌گونه دغدغه‌ای در حوزه امنیت کشور ندارد.

به گزارش قابوس نامه ؛ خبرگزاری تسنیم به‌ نقل از روابط‌عمومی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30گفت ؛ امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی در جمع سربازان یگان‌های تیپ 230 شهید متاجی گرگان اظهار داشت: با لطف خداوند و تلاش خادمان نظام و انقلاب امروزه دغدغه‌ای در حوزه امنیت نداریم و بر همه تحرکات دشمنان مسلط هستیم.

معمارباشی تصریح کرد: هیچ قدرتی به ملت ایران که مردان و زنان شهادت طلبی دارد نمی‌تواند چشم طمع به خاک ما را داشته باشد، ما تاریخ را از یاد نبرده‌ایم و هیچ‌گاه تن به ظلم و ذلت نداده‌ایم.

وی با بیان اینکه از نهضت عاشورا و هشت سال دفاع مقدس درس ایثار و شهادت آموخته‌ایم، گفت: فرماندهان و جوانان غیور و نیروهای مسلح کشور ادامه‌دهنده راه سربازان خمینی‌کبیر هستند و تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا در بهترین شرایط قرار دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان اظهار کرد: نیروهای مسلح از یاوه‌گویی‌های مردان روشنفکرنما با افکار استعمارگرانه هراسی ندارد و مقتدرانه در مقابل هرگونه تحرک ضد منافع ملی ایستادگی می‌کند.

امیر معمارباشی گفت: کارکنان وظیفه ارتش، نیروهای ولایت‌مدار و با ایمان هستند که در هشت سال دفاع مقدس، رشادت آنان برای همه به‌ویژه دشمنان به اثبات رسیده است.

وی تصریح کرد: سربازان، آزموده‌ترین فرزندان ملت‌اند که در نیروهای مسلح و ارتش با برنامه‌ای که دارند به عنوان بازوان قوی و پشتیبانان واقعی در خدمت به کشور و پادر رکاب بودن ولایت مشغول خدمت مقدس هستند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو