گروه : سیاسی /

شناسه: 5927

10 فروردین 1403 04:24

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیر شواری راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی: الگوی پیشرفت اسلامی قصدش ایجاد دولت اسلامی در کشور است/ ترور بیولوژیک ملت ایران با محصولات تراریخته!

دبیر شواری راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی گفت: الگوی پیشرفت اسلامی به دنبال این است که دولت اسلامی را در کشور ایران مستقر کند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام علی کشوری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الگوی پیشرفت اسلامی که از ابتدای انقلاب آغاز شده بود از 1385 فعالیت خودش به صورت رسمی شروع کرده و هر ساله در تلاش هست تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کند.

کشوری با بیان اهداف این شورا متذکر شد: اگر به صورت ساده بخواهیم اهداف این شورا را تشریح کنیم باید بگوییم مجموعه ای است که محسابات و معادلاتی که شاخصه های معادلات الگوی اسلامی را مشخص کرده و آن را در بین جامعه تبیین می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ادبیات توسعه از ابتدای انقلاب فعالیت خود را شروع و تا امروزه فعالیت خود را ادامه داده است بیان کرد: وقتی این جهاد توسعه فرهنگی به دست مردم و مستضعفین قرار گرفت قوت پیدا کرد و وقتی به دست مدیران و ادارات قرار گرفت این جایگاه تضعیف شد.

وی با بیان اینکه دولت اسلامی به معنی این است که برنامه‌ریزی و اجرای آن مطابق اسلام باشد افزود: الگوی پیشرفت اسلامی به دنبال این است که دولت اسلامی را در کشور ایران مستقر کند. نمونه برجسته بی عدالت مردمی در امریکا است، که فاصله طبقاتی آنها بسیار زیاد است.

حجة الاسلام کشوری گفت: انقلاب ما از سال 1385 در صدصد پر کردن این فضای خالی در جامعه اقدام کرده و تا با برنامه ریزی ها و ایده های نو بتواند اقدام کند. دائماً در حال برگزاری نشست های مختلف هستیم تا چالش های پیش رو را برداریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سازمان برنامه و بودجه غلط بوده و بیشترین علت مشکلات مردم این است که نهادهای برنامه‌ریز کشور به‌ درستی برنامه‌ریزی نمی‌کنند افزود: بیشتر برنامه‌های کشور اقتصادی است، آن‌هم با نگاه غلط، بنابراین مشکل اقتصاد کشور حل نخواهد شد.

هر زمانی از توسعه غربی الگو گرفتیم به تزلزل جایگاه خانواده نزدیک تر شده ایم

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی گفت: شاخص‌های پیشرفت و نگاه‌ها باید تغییر کند و جامعه‌ای پیشرفته است که سبک زندگی بهتری دارد، بنابراین نباید به سمت سبک زندگی غرب برویم.

حجة الاسلام کشوری تصریح کرد: اگر ما به دنبال تحقق عدالت هستیم غیر از شاخص عدالت سایر شاخص ها هم به چالش کشیده خواهد شد. هر چه از توسعه غربی الگو گرفتیم به تزلزل جایگاه خانواده نزدیک تر شده ایم.

امروزه در حال تهیه، تدوین و چاپ دایرة المعارف 100 جلدی هستیم و قصد داریم با نگاه الگوی پیشرفت اسلامی نمونه سازی کنیم و نشان می دهیم که چنین این برنامه هایی را می توان در جامعه محقق کنیم.

امروزه  پژوهش های مواد غذایی تراریخته در حال دستکاری است

کشوری  با اشاره به سلامت غذایی در کشور تصریح کرد: به طور مثال اگر سلامت غذایی که امروزه با آن سرو کار داریم بخواهیم در خصوص سلامت غذایی اقدامی کنیم باید در خصوص امنیت غذایی هم ایده های لازم را مطرح کنیم تا بتوانیم این امنیت را اجرایی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروزه  پژوهش های مواد غذایی تراریخته در حال دستکاری است، به طور مثال اگر برنج مولایی را بخواهیم به صورت خصوصی مورد نقد قرار دهیم این برنج شاید در مدت کوتاهی به مدت 90 روزه تاثیر سوئی نداشته باشد ولی در مدت بلند مدت شاهد آثار مخرب آن هستیم.

حجة الاسلام کشوری با بیان اینکه سازمان ملل هم آمده با تحریف معنای فقر آن را دستکاری کرده است تاکید کرد: سازمان ملل با این کار در حال اقدام رفع فقر است، فقر را در ذیل لیبرالیسم معنا کرده است. و همینطور معنای خانواده این نمونه هایی است که در اسناد بین المللی است که باید به آن اشاره کرد.

این مقام مسئول در خصوص ایجاد حدود یک میلیون شغل دولت هم سخن به میان آورد و ادامه داد: وقتی شعار می دهند سالانه ما یک میلیون شغل ایجاد می کنیم در معنای شغل بیان می کنیم که اگر فردی در جامعه روزانه بیشتر از یک ساعت شاغل باشد شغل محسوب می شود این فریب افکار عمومی است.

دبیر شواری راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در خصوص چالش های رو به رو هم سخن به میان آورد و تاکید کرد: موانع فراوانی را در این مجموعه با مدیران داشته ایم و در مقابل آن هم استدلالهای قوی وجود دارد  تا ما بتوانیم اهداف خودمان را پیش ببریم.

کشوری مراحل اولیه این طرح را گفتگو های مردمی و نخبگان دانست و بیان کرد: با توجه به طرح گفتگو و بیان نکته نظرات بتوانیم مردم را به سمت پیشرفت اسلامی سوغ بدهیم و آنها را آگاه کنیم.

ترور بیولوژیک ملت ایران با محصولات تراریخته!

حجة الاسلام کشوری خاطر نشان کرد: با محصولات تراریخته می خواهند بیولوژیک ما را ترور کنند، در حال حاضر تولید کننده محصولات تراریخته خودشان اظهار به سالمی محصولات دارند، این امر ما را دچار چالش جدی کرده است.

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو