گروه : سیاسی /

شناسه: 5999

29 اسفند 1402 06:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان: نباید حق و حقوق بخش خصوصی ضایع شود/ تا پایان سال به تعداد دیگری از واحد های تولیدی تسهیلات اعطاء می شود

استاندار گلستان با بیان این مطلب که امیدواریم تا پایان سال جاری با همکاری بانک ها بین 120 تا 150 میلیارد تومان دیگر تسهیلات به واحد های تولیدی اعطا شود، افزود: نباید حق و حقوق بخش خصوصی تضییع شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از کاسب امین؛ "سید مناف هاشمی" استاندار گلستان در پنجاه و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: هم اکنون استان گلستان در اعطای تسهیلات رونق تولید به متقاضیان در رتبه دوازدهم کشور قرار دارد و این رتبه تا پایان سال 96 با همکاری دستگاه های دولتی و بانک ها ، باید حداقل تا جایگاه هفتم کشور ارتقاء یابد.

وی افزود: در عرصه پرداخت تسهیلات مربوط به نوسازی و بازسازی واحد های تولیدی نیز در حال حاضر با پرداخت بیش از 12 میلیارد تومان به 11 واحد تولیدی رتبه ششم کشور را داریم که امیدواریم با همکاری بانک ها به جایگاه سوم در سطح کشور دست یابیم.

"هاشمی" تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون 342 واحدی تولید استان بیش از 513 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید ، طرح نوسازی و بازسازی صنایع و سایر منابع بانکی دریافت نموده اند.

استاندار گلستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارائه تسهیلات در رونق تولید ، امیدواریم تا پایان سال جاری با همکاری بانک ها بین 120 تا 150 میلیارد تومان دیگر تسهیلات به واحد های تولیدی اعطا شود.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران ، یادآور شد: نباید حق و حقوق بخش خصوصی تضییع شود و همه دستگاه های اجرایی و بانک ها باید از تولید کنندگان و سرمایه گذاران حمایت های لازم را انجام دهند.

"هاشمی" با اشاره به تعهد استان نسبت به ایجاد اشتغال، گفت: تعهد استان ایجاد 19 هزار و 400 شغل در سال جاری بوده که تا کنون 18 هزار و 178 شغل ایجاد شده است.

استاندار گلستان با اشاره به آمارهای اشتغال و بیکاری در جامعه، خاطر نشان کرد: در سالجاری تعداد اخراجی های مشاغل استان 10 درصد نسبت به مشابه سال گذشته کمتر شده و این نشانه خوبی برای ثبات اشتغال های ایجاد شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو