گروه : سیاسی /

شناسه: 6118

10 فروردین 1403 12:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تودیع و معارفه پنجشنبه برگزار می شود بهمنی نژاد رئیس شورای نگهبان گلستان شد/خداحافظی غلامی بعد از 9 سال فعالیت ولایی

مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای نگهبان استان گلستان پنجشنبه همین هفته برگزار و حمیدرضا بهمنی نژاد جایگزین عیسی غلامی می شود .

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ بنا بر اعلام منابع غیر رسمی حمیدرضا بهمنی نژاد به عنوان رئیس شورای نگهبان استان گلستان منصوب شده است .

بهمنی نژاد جایگزین عیسی غلامی شده که  9 سال در شبکه نظارت بر انتخابات استان فعالیت کرده که 6 سال آن به عنوان جانشین و حدود 3 و نیم سال نیز بار سنگین ریاست شورای نگهبان استان را به دوش کشیده است .

عیسی غلامی جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی ، شهید زنده و یادگار دوران دفاع مقدس می باشد که در مقام های اطلاعاتی و امنیتی نیز منشا خدمات بزرگ بوده است .

گفته شده خود غلامی به دلیل کسالت و کهولت سن و سکته قلبی ناشی از فشار کار و نقص جسمی پیگیر این جابجایی بوده و گردش نخبگان و بکارگیری از جوانترها نیز می تواند از دلایل این انتصاب باشد .

گفتنی است حمیدرضا بهمنی نژاد هم از نیروی های قدیمی ، ولایی و انقلابی استان گلستان و از اعضای هیات نظارت بر انتخابات ادوار گذشته در استان گلستان بوده و به دللی تجربیات مفید و ارزنده گزینه برجسته ای برای این جایگاه به شمار می رود .

مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای نگهبان استان گلستان با حضور دکتر میرشمسی جانشین معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در روز پنجشنبه 10 اسفند ماه برگزار می شود .

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو