گروه : سیاسی /

شناسه: 6865

09 فروردین 1403 15:46

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

انتخاب کشمیری برای ارشاد گلستان قطعی شد سرنوشت اصحاب فرهنگ و هنر گلستان در دستان مثلث اطلاعاتی / حجت الاسلام فضیلت مدیر کل ارشاد سمنان می شود

طبق اخبار موثق در جلسه مجمع نمایندگان گلستان با معاون پارلمانی وزیر ارشاد ، بر سر انتخاب عادله کشمیری به عنوان مدیر کل ارشاد گلستان توافق شده است .

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان انتخاب عادله کشمیری به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نهایی شد .

گفته می شود شب گذشته مجمع نمایندگان استان گلستان در دیدار با معاون پارلمانی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد به این نتیجه رسیده اند .

سید هادی حسینی از اعضای قدیمی وزارت اطلاعات و نماینده سابق قائم شهر در حال حاضر معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام الاختیار سید عباس صالحی برای انتخاب مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است .

سید هادی حسینی همکار سابق و دوست  علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و همچنین حجت دادور همسر عادله کشمیری است و لذا از این جهت است که برخی ها باور دارند که این مثلث اطلاعاتی سرنوشت ارشاد گلستان را رقم زده است .

همچنین گویا مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به حجت الاسلام فضیلت پیشنهاد شده است و وی در یکی از جلسات هفته گذشته بعد از اینکه ساز جدایی را نواخت از حضور یک زن بر اریکه فرهنگ و ارشاد گلستان خبر داد .

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو