گروه : سیاسی /

شناسه: 7596

29 اسفند 1402 07:21

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئولان انتظامی و امنیتی موضوع قتل امام جمعه رضاآباد را به طور جدی پیگیری کنند

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به قتل امام جمعه اهل سنت رضاآباد در روزهای گذشته گفت: از همه مسئولان انتظامی و امنیتی استان می‌خواهم به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند و باید قاتل یا قاتلان مولوی جمال‌زهی به سزای اعمال‌شان برسند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به قتل امام جمعه اهل سنت روستای رضاآباد رامیان مولوی عبدالغفور جمال‌زهی در هفته‌های گذشته اظهار داشت: این اتفاق استان گلستان را زیر سوال برد. از همه مسئولان انتظامی و امنیتی استان می‌خواهم به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: امام جمعه اهل سنت رضاآباد انسانی شایسته، تقریبی و طرفدار وحدت بود. باید قاتل یا قاتلان مولوی جمال‌زهی به‌سزای اعمال‌شان برسند.

امام جمعه گرگان در ادامه گفت: زمان موضوع بسیار مهمی است و مسئولان هم باید به بهترین نحو از آن استفاده کنند. مدیران باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کرده و گره‌ها و مشکلات استان را حل نمایند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: این کشور دوران مختلف و متفاوتی را پشت سر گذاشته است. آن چه گذشتگان مجاهد و دلسوز به دنبالش بودند ما به دست پیدا کرده‌ایم.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: باید برای پیشرفت این کشور کار کنیم. همه اقدامات و برنامه‌های مدیران استانی نیز باید بر مبنای توسعه و تحول گلستان باشد.

وی گفت: مدیران نباید به خدماتی که می‌کنند قانع باشند و باید همواره به کشور و مردم خدمت کنند زیرا مردم ما قدردان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خطاب مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: تا جایی که می‌توانید به مردم پاسخگو باشید. نباید مردم را در اداره‌ها سرگردان کنیم. مسئولان اگر نمی‌توانند مشکل مردم را حل کنند حداقل با برخورد خوب‌ آنها را قانع کنند.

نورمفیدی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های استان برای برطرف کردن مشکل کم‌آبی افزود: نباید بگوییم کسی حق ندارد یک قطره از دریای خزر استفاده کند. این نعمت الهی است و باید برای استفاده از آن برنامه داشته باشیم. همچنین دستگاه‌های متولی برای استفاده از آب باران نیز برنامه داشته باشند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو