گروه : سیاسی /

شناسه: 8459

10 فروردین 1403 04:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدرس اهل سنت استان گلستان: علم سردار سلیمانی بر زمین گذاشته نمی شود/ ادامه دهنده راه سردار هستیم

مدرس اهل سنت استان گلستان گفت: ما هیچ وقت آن علمی که حاج قاسم بلند کرده را پایین نمی گذاریم و ادامه دهنده راه آن سردار خواهیم بود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما، حاج آخوند عبدالجلیل فرهمند از مدرسان حوزه های اهل سنت گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شهادت سردار سلیمانی گفت: آماده ایم که ثابت کنیم پشت رهبری و پشت کسانی که مثل سپهبد سلیمانی شهید شدند؛ هستیم و خواهیم ماند تا خون این شهیدان پایمال نشود.

وی افزود: ادامه راه شهدا و ایستادگی حق در مقابل باطل از شعارهای اصلی ما است.

مدرس اهل سنت استان گلستان ادامه داد: سردار سلیمانی برای اسلام جنگید و به جهان اسلام تعلق دارد و کسی نمی تواند مدعی وابستگی سلیمانی به یک فرقه یا یک مذهب شود.

حاج آخوند فرهمند ادامه داد: در زمان رسول اکرم(ص) نیز، اصحاب و اهل بیت(ع) پیامبر برای جهان اسلام جنگیدند و سردار سلیمانی جای پای پیامبر و اهل بیت گذاشته است.

این عالم اهل سنت در خصوص وظیفه امت اسلام در خصوص این جنابت آمریکایی ها، گفت: وظیفه امت اسلام اتحاد است؛ ما از امت اسلام می خواهیم همانند ایران اسلامی بصورت یکپارچه در مقابل مستکبرین بایستند چرا که این جنایتکاران در کشورهای مختلف دست به این جنایت ها می زنند.

وی در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی ایران هم گفت: جهان و جهان اسلام ، ایران را پایبند به اصول و عقاید و آن سنت های رسول اکرم (ص) می داند و آگاه است که جمهوری اسلامی ایران از سنت رسول اکرم(ص) عدول نمی کند.

مدرس حوزه های علمیه اهل سنت در پایان گفت: همه بدانند، ما هیچ وقت آن علمی که حاج قاسم بلند کرد است را پایین نمی گذاریم و ادامه دهنده راه آن سردار خواهیم بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو