گروه : سیاسی /

شناسه: 8529

10 فروردین 1403 09:10

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه نینوا در رزمایش مدافعان حریم ولایت بندرترکمن : انقلاب اسلامی الگویی ماندگار برای ملت های آزادیخواه شده

فرمانده سپاه نینوا گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام ناب محمدی الگویی ماندگار برای ملت های آزادیخواه شده که قابلیت های منحصر به فردی دارد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه نینوا در مراسم آغاز رزمایش مدافعان حریم ولایت گردان های بیت المقدس سپاه بندرترکمن گفت : شرایط امروز کشور ما اوج عزت انقلاب اسلامی و اوج بزرگی مردم ایران است و ما به برکت اسلام و انقلاب امروز صاحب شرفی والا در دنیا هستیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان ادامه داد : اکنون جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام ناب محمدی الگویی ماندگار برای ملت های آزادیخواه شده که قابلیت های منحصر به فردی دارد.

معروفی ضمن اشاره به موئلفه های قدرت مردم ایران اسلامی تاکید کرد : اولین موئلفه این دیار اسلامی هوشمندی ملت بزرگ ماست که با هر قوم و مذهب و گرایش سیاسی، دشمنان را همیشه نگران و مضطرب کرده اند.

وی در این باره افزود: مردم ما بر اساس همین موئلفه هوشمندی هرکجا استقلال ، عزت ، آبرو و ناموس خود را در خطر دید متحدانه در یک جبهه قرار گرفت و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کرد که آخرین موردش حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی بود.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: این هوشمندی ملت نجیب و شریف ما نشان از عمق والای بصیرت و روحیه اعتقادی آنها دارد و همه ما باید به داشتن چنین مردمی افتخار کنیم.

این مقام مسئول گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر اساس همین ویژگی های مردم ؛ ملت ایران را از امت رسول الله هم برتر می دانستند.

معروفی بیان داشت: موئلفه دوم این مردم گذشت و ایثارگری است که علت آن را باید در نجابت ملت جست و جو کرد و حماسه آفرینی شما مردم در سیل ابتدای سال منطقه بر اساس همین موئلفه است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد : اینکه می گوییم خط قرمز  ما مردم هستند و انقلاب اسلامی ما با مردم تعریف می شود هم بر اساس همین موئلفه است.

این یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس تاکید کرد :موئلفه سوم ما نیرو های مسلح مقتدر ما هستند که با فرماندهی حکیمی عارف و با بینش  ، جان بر کفان این ملت اند.

ارشد سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در استان افزود : امروز ارتش انقلابی ، سپاه مقتدر ، پلیس خدمتگذار و مرزبانان این مرز و بوم با فرماندهی امام خامنه ای (مدظله العالی) همگی با هدف نوکری مردم فعالیت می کنند.

وی گفت : ارتقا چشمگیر قدرت علمی مردم در طول دوران انقلاب ، توسعه مراکز آموزشی و حوزه های علمیه از دیگر موئلفه های این مردم است و مردم این دیار طی این ۴ دهه با رشد چشمگیری در حوزه علم و فناوری مواجه شده اند.

این مقام مسئول افزود : دیگر موئلفه این مردم ولایت ، رهبری و مدیریت حکیمانه امام جامعه است که در منطقه غرب آسیا برای ما عزت آفرین شده است.

معروفی خاطر نشان کرد : اندیشمندان غربی خود اعتراف می کنند در ایران با یک ابرحریف مواجه هستند که با سخنرانی یک ساعته همه راهبرد و نقشه را خنثی میکند و ملت ایران به زیبایی از این رهبر اطاعت می کند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان گفت: پیام این رزمایش ها مقاومت است و ما در همین رزمایش ها به دشمنان می گوییم تا جان در بدن داریم مقابل شما می ایستیم.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو