گروه : فرهنگی /

شناسه: 1191

10 فروردین 1403 19:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیر کل اجلاسیه چهارهزار شهید گلستان : اجرای 264 عنوان برنامه در اجلاسیه/ احداث بوستان شهدای گلستان با 18 هزار اصله نهال

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت : 264 عنوان برنامه برای اجرا در استان گلستان از میان برنامه های مختلف استخراج شده که در قالب اجلاسیه اجرایی خواهد شد .

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در گرگان اظهار کرد: اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان 25 آذر ماه امسال در استان گلستان با حضور مردم و خانواده های این شهدای گرانقدر برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه این اجلاسیه یک عملیات بزرگ فرهنگی است که همزمان با هفته وحدت اجرایی خواهد شد ، گفت : برای برنامه ریزی این اجلاسیه اتاق فکری با استفاده از نخبگان و فرهنیختگان استان گلستان تشکیل شد تا برنامه های مختلف در عرصه های فرهنگی ، هنری ، قرانی ،ورزشی، اردویی، علمی و .... دیده شود.

سردار صادقی تصریح کرد: تحقق این عملیات فرهنگی بزرگ در استان نیاز به ساختار های پیش بینی شده داشت که اولین آن ساختار سیاست گذاری بود که به ریاست استاندار گلستان ایجاد شده است.

وی همچنین به ایجاد ساختار اجرایی در شهرستان ها با مسئولیت فرمانداران شهرستان ها اشاره کرد و گفت : ساختار عملیاتی در بدنه ستاد سپاه نینوا استان برای این کار فرهنگی پیش بینی شده و 11 کارگروه به مسئولیت معاونین و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان شکل گرفته است.

دبیر کل اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در ادامه اذعان داشت : 264 عنوان برنامه برای اجرا در استان گلستان از میان برنامه های مختلف استخراج شده که در قالب اجلاسیه اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه به جمع آوری آثار و خاطرات 4 هزار شهید استان گلستان اشاره کرد و افزود: روز شمار 4 هزار شهید استان طراحی شده است که صدا و سیما استان در 4 نوبت در طول روز آن را پخش می کند .

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان های شمال کشور امشب در روستای یساقی کردکوی با سخنرانی سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه چهار فیلم پویانمایی از زندگینامه شهدا و رزمندگان استان تهیه شده است ، اذعان داشت: 1250 یادواره شهدا در سطح استان گلستان به مناسبت اجلاسیه برگزار میشود همچنین 662 برنامه در سطح پایگاه‎های مقاومت و محلات ، 63 برنامه در بخش‎ها و حوزه مقاومت و 14 برنامه شهرستانی اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت : بوستان شهدای استان گلستان با حدود 18 هزار اصله نهال که به ازای هر شهید 4 نهال غرس شده است در شهرستان آق‎قلا ایجاد شده است .

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو