گروه : فرهنگی /

شناسه: 1472

07 اردیبهشت 1403 02:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون ارشاد گلستان: ارشاد گلستان به تنهایی بار نمایشگاه کتاب را به دوش کشید

معاون اداری، مالی و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به تنهایی بار دهمین نمایشگاه کتاب را به دوش کشید.

به گزارش قابوس نامه، خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نوشت؛ محمدعارف رشنوادی، افزود: علی رغم عدم حمایت و بی مهری سایر دستگاه های دولتی، این اداره کل به تنهایی نمایشگاه کتاب را در استان برگزار کرد.

وی ادامه داد: این اداره کل برای جذب همکاری ادارات ذیربط استان به ویژه استانداری به عنوان ریاست ستاد نمایشگاه های کتاب تمام نامه نگاری های لازم را انجام داد اما متاسفانه با کم لطفی برخی از دستگاه های استانی مواجه شد.

رشنوادی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود با تلاش های صورت گرفته توسط این اداره کل، در این نمایشگاه مردم استان دوبرابر سال گذشته استقبال و خرید کتاب داشته باشد.

وی تصریح کرد: در صورت عدم همکاری دستگاه ها و نهادهای استانی چه به لحاظ مادی یا معنوی با این اداره کل، امکان برگزاری نمایشگاه کتاب استان در سال آینده بعید به نظر می رسد.

معاون اداری، مالی و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در توضیح تبلیغات و اطلاع رسانی برای برگزاری نمایشگاه کتاب، گفت: از هفته های پیش ارسال تراکت و پوستر به دستگاه های استانی، دانشگاه ها و سایر نهادهای عمومی انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما، فضای مجازی، رسانه های مکتوب و مجازی استانی و تبلیغات محیطی در سراسر استان هم انجام شده و تا پایان نمایشگاه برای اطلاع یابی شهروندان از این رخداد فرهنگی ادامه دارد.

وی در پایان از همراهی سازمان صدا و سیمای مرکز گلستان و بخش خصوصی برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه کتاب تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، دهمین دوره نمایشگاه کتاب گلستان از ٤ آبان کار خود را آغاز کرد و تا نهم آبان نیز پذیرای علاقه مندان است. این نمایشگاه ها صبح ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها ١٥:٣٠ تا ٢١ میزان اهالی فرهنگ و علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو