گروه : فرهنگی /

شناسه: 1837

09 فروردین 1403 15:52

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

واکنش آیت الله شاهرودی به اکران فیلم" آس و پاس در گلستان؛  اکران فیلم های کمدی در این روزها را تایید نمی کنم

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن عدم تایید اجرای برنامه های شاد در ماه صفر و دهه حزن و اندوه رحلت پیامبر اعظم (ص)، گفت: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول قول داد که اکران فیلم های کمدی در این دهه متوقف شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از  زرین نامه؛ با راه اندازی سالن سینمایی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول که فعالیت آن از چند روز پیش آغاز شده، فیلم های کمدی همچون «آس و پاس» همزمان با سراسر استان در این شهرستان هم روی پرده نمایش رفته است.

اکران فیلم های کمدی همزمان با دهه آخر ماه صفر که دهه ی حَسَنیه نام گرفته و رحلت پیام اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجبتی (ع) و شهادت امام رضا (ع) هم در همین روزهاست، مخالفت بسیاری از علماء، روحانیون، مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان علی آباد کتول را در پی داشته است.

آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری هم در پی این اعتراض ها و واکنش ها برابر اکران فیلم سینمایی «آس و پاس» که در این روزها و با محتوای طنز در حال اکران است، در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه گفت: اجرای برنامه های شاد و اکران فیلم های کمدی و طنز در دهه آخر ماه صفر و روزهایی که به رحلت پیامبر اکرم (ص) منتهی می شود، را جایز نمی دانم.

وی اظهار کرد: چنین برنامه هایی که محتوای شاد دارند، نباید در این روزها اکران شود، بعد از ماه صفر و آغاز ماه ربیع الاول، روزهای با مناسبتی داریم که می توان اکران فیلم های کمدی به آن روزها موکول شود.

آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه گفت: با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول صحبت کرده ام و وی قول داده است که اکران فیلم های کمدی از جمله «آس و پاس» تا پایان ماه صفر و رحلت پیام اکرم (ص) متوقف شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو