گروه : فرهنگی /

شناسه: 1981

09 فروردین 1403 18:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پیام استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

استاندار گلستان در پیامی بمناسبت گرامیداشت روز دانشجو این روز را به تمامی دانشجویان و فعالان عرصه علم و دانش در دانشگاه های استان تبریک گفت.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ متن پیام کامل حسن صادقلو استاندار گلستان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ معاصر کشور وقایع بی شماری است که در شکل گیری و جریان سازی انقلاب شکوهمند اسلامی تاثیر بسزایی داشته اند.

16 آذر به عنوان مرکز ثقل جنبش دانشجویی متاثر از اقدام استکبار ستیزانه جوانان دانشجو در سال 1332، هنگامه ایست که افق مبارزاتی این قشر فرهیخته را مشخص کرد.

اقدامی که نه تنها در زمانه خود تاریخ ساز شد، بلکه توانست در مسیر شکل گیری و هویت بخشی دانشگاهیان به نقطه عطفی تبدیل شود.

دانشجویان ایران اسلامی که در پیروزی انقلاب اسلامی دوشادوش روحانیت بیدار و مردم آگاه نقش بی بدیل داشتند، پس از انقلاب نیز در جریان هایی همچون تسخیر لانه جاسوسی امریکا و دفاع مقدس جایگاه خود را تثبیت کردند.

قشر دانشجو به عنوان چشم بیدار و فرهیخته جامعه توانسته است در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی فتح قله های بین المللی علم و دانش را مدنظر قرار دهد و ایران اسلامی را به یکی از کشورهای قدرتمند در این عرصه تبدیل نماید.

امروز دانشجویان کاوشگر، با نشاط و انگیزه توانسته اند با کلید واژه دانش بنیانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی است موجبات ارتقا تولید و بهبود کیفیت را فراهم آورند و نیاز است با تکیه بر توان این فرهیختگان، آینده ای روشن را برای استان و کشور رقم زد.

اینجانب ضمن تبریک 16 آذر، روز دانشجو به تمامی دانشجویان و فرهیختگان گلستان، امیدوارم در سایه همت دولت تدبیر و امید و طرح های سازنده دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستانی بتوانیم شاهد استانی آباد با آتیه ای روشن بر پایه علم، دانش و تعهد باشیم.

حسن صادقلو

استاندار گلستان

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو