گروه : فرهنگی /

شناسه: 2082

10 فروردین 1403 19:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رونمایی از 4 کتاب شهید و شهادت در کنگره رزمندگان گلستان در گنبدکاووس

مسئول بسیج دانشجویی گنبدکاووس از عدم حمایت برخی از دانشگاهها در برگزاری مراسمها و فعالیت های فرهنگی در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در سال 95 انتقاد کرد.

به گزارش قابوس نامه، رضا ممشلی با بیان این مطلب در کمیته دانشجویی شهرستان گنبدکاووس، افزود: برخی از دانشگاهها برای برگزاری اردوهای مختلط و مراسمهای دیگر هزینه می کنند ولی وقتی به برنامه های فرهنگی مانند یادواره شهدایی که هزینه چندانی ندارد، می رسند ،حمایت نمی کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: برای هر صندلی که بر جایگاه آن تکیه زده ایم خون 7 شهید ریخته شده است و این درد است که محدود دانشگاههایی در گنبدکاووس از فعالیتهای فرهنگی که هزینه چندانی نمی خواهد، حمایت نمی کنند.
مسئول بسیج دانشجویی گنبدکاووس در ادامه افزود: کمیته دانشجویی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در گنبدکاووس به عنوان برترین کمیته دانشجویی در سطح استان انتخاب شده است و این حاصل زحمات دانشگاههایی است که بیشتر از ظرفیت و توان خود و با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد با روحیه جهادی به میدان آمدند.
جانشین کمیته دانشجویی ستاد شهرستانی اجلاسیه 4 هزار شهید در پایان خاطر نشان کرد: گزارش کامل در جهت فعالیتهای دانشگاهها به مسئول ستاد شهرستان ارائه خواهیم داد و کمیته نظارت نیز در جریان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو