گروه : فرهنگی /

شناسه: 2170

09 فروردین 1403 22:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان خبر داد برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان گلستانی در ایام دهه فجر

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان از برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان برای اولین‌بار در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش قابوس نامه؛ به نقل از فارس، کلثوم غفاری ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان استان را یکی از مهمترین برنامه‎های این کمیته عنوان کرد و افزود: در هفته دولت امسال تجربه برگزاری چنین نمایشگاهی را داشتیم اما گذشته از آن‎که تجربه خوبی بود یکسری نواقص و کاست‎هایی وجود داشت و دراین میان نقص مالی یکی از مشکلات مهم در زمان برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان استان گلستان بود.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی در زمان برگزاری نمایشگاه پیشنهاد می‎شود دستگاه‌های اجرایی استان اعلام آمادگی کنند که چه تعداد غرفه لازم دارند و هم‎زمان با ابلاغ، هزینه را نیز واریز کنند.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان را انعکاس استعدادها و فعالیت‎های حوزه زنان عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه همه خدمات حوزه زنان در دوران پس از انقلاب و در زمینه‎های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی انعکاس داده می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان ابراز کرد: امیدواریم با همت و توان مردم جمهوری اسلامی ایران به خصوص بانوان اتفاقات خوبی را در کشور و خاصه در استان گلستان رقم بزنیم و دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران را در جامعه و بیشتر در حوزه زنان انعکاس دهیم تا مردم با برکات انقلاب بیشتر آشنا شوند.

غفاری در ادامه به اهم وظایف کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان گلستان اشاره کرد و افزود: فراهم کردن زمینه مشارکت و حضور زنان در مراسم ایام‌الله دهه فجر، تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی و پژوهشی زنان در سنوات بعد از پیروزی انقلاب، تشویق و ترغیب زنان به منظور برنامه‎ریزی برای نقش آفرینی خودجوش آنها در مراسمات دهه فجر، بهره‎مندی از تشکل‎های دولتی و غیردولتی مرتبط با حوزه خانواده، معرفی و تجلیل از زنان تأثیرگذار در عرصه‎های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی کشور و تجلیل از زنان ایثارگر و بهره‎مندی از استطاعت هنرمندی زنان برای نشاط‌سازی زنان از مهمترین وظایف کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان گلستان می‎باشد.

وی در رابطه با معیار سنجش بانوان توانمند برای تجلیل از آنها گفت: ملاک و معیار سنجش را دستگاه‌ها به عهده دارند و در هر سازمان با توجه به ملاک و معیار دستگاه بانوان توانمند انتخاب و از آنها تجلیل می‎شود.

انتهای خبر/

نویسنده :

نظرات
آرشیو