گروه : فرهنگی /

شناسه: 2429

07 اردیبهشت 1403 23:24

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود؛  گلستان میزبان اولین کنگره شعر اهل بیت(ع) و همایش مدافعان حرم

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری اولین کنگره «شعر اهل بیت (ع)» و همایش «مدافعان حرم» در بهمن ماه سالجاری به میزبانی استان گلستان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از کاسب امین؛ حجت السلام نورالله ولی نژاد  در جمع خبرنگاران در خصوص این خبر گفت: همایش «مدافعان حرم» و کنگره «شعر اهل بیت» به میزبانی استان گلستان برگزار می گردد.

وی در خصوص زمان برگزاری همایش "مدافعان حرم" در گلستان افزود: این کنگره و همایش در ۱۴ بهمن ماه سال جاری در شهرهای گرگان و آزادشهر برگزار می شود.

"ولی نژاد" همچنین در خصوص زمان برگزاری اولین کنگره بزرگ "شعر اهل بیت (ع)" در استان گلستان تصریح کرد: زمان برگزاری این کنگره، 18 بهمن ماه سالجاری در نظر گرفته شده است که به صورت منطقه در استان گلستان برگزار می گردد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در ادامه افزود: این کنگره با حضور استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، گلستان، مازندران و سمنان برگزار می گردد.

وی در پایان با بیان این موضوع که، اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تجربه برگزاری چنین کنگره ای را داشته است، خاطرنشان کرد: تصمیم این نهاد بر این بوده است که این کنگره، به شکل سالیانه برگزار شود اما در نهایت تصمیم بر دوسالانه برگزار شدن این کنگره گرفته شد.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار به دبیر خانه این کنگره تا تاریخ یک بهمن ماه تمدید شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو