گروه : فرهنگی /

شناسه: 4280

09 فروردین 1403 18:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با حضور مسئولان استانی و خبرنگاران  شهید شاخص عرصه رسانه استان گلستان معرفی شد+تصاویر

شهید "سید حسن حسینی" در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستان علی‎آبادکتول و اصحاب رسانه استان گلستان به عنوان شهید شاخص عرصه رسانه استان گلستان در سال ۹۶ معرفی شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل ازتسنیم، اصحاب رسانه استان گلستان و شماری از مسئولان استانی با حضور در مزار شهدای روستای الازمن و آرامگاه شهید " حجت‌الاسلام سید حسن حسینی" ضمن تجدید پیمان با این شهید بزرگوار یاد و خاطره آن را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام سید حسن حسینی سال‌ها به عنوان خبرنگار در روزنامه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کرد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی برادر شهید شاخص رسانه استان گلستان در سال 1396 در این مراسم اظهار داشت: شهید حجت‌الاسلام سید حسن حسینی شهید شاخص رسانه استان گلستان در تاریخ یک تیر سال 1344 در روستا چلی‌سفلی متولد شد.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار دوران ابتدایی را در شهر فاضل آباد تحصیل کرد و دبیرستان را در شهر علی آباد کتول و قم سپری کرد.

qaboosnameh 2

برادر شهید شاخص رسانه استان گلستان یادآور شد: شهید حسینی کار روزنامه‎نگاری و فعالیت‎های اطلاع‎رسانی خود را با کار روزنامه دیواری آغاز کرد و در قم فعالیت‎هایی خود را در برابر رژیم ظالم پهلوی در سال 1355 تا 1357 ادامه داد.

حسینی ادامه داد: در آن دوران در دبیرستان امام صادق(ع) در قم تحصیل می‎کرد و بیشتر فعالیت روزنامه‎نگاری خود را در روزنامه جمهوری اسلامی داشت و بیشتر صفحه جبهه و جنگ روزنامه را می‎نوشت.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار مصاحبه‎های زیادی از خانواده شهدا و رزمندگان گرفت، گفت: شهید حسینی 28 ماه در جبهه جنگ به دفاع از نظام و کیان انقلاب اسلامی مشغول بود و قبل از شهادت 2 بار مجروح شده بود و خانواده  از آن بی‎خبر بودند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان علی‎آبادکتول یادآور شد: این شهید طلبه بود و در حوزه علمیه قم تحصیل کرده بود و همچنین دانشجوی دانشگاه هنرهای زیبای تهران بود و در حوزه تئاتر در موضوع دفاع مقدس فعالیت می‎کرد و در سال 1368 توانست مقام نخست را در کشور بدست بیاورد.

حسینی خاطرنشان کرد: شهید حسینی 3 سال مسئول هنری سازمان تبلیغات اسلامی بود و بیشتر به علت اینکه مقام معظم رهبری صاحب امتیاز روزنامه جمهوری اسلامی بود با این روزنامه همکاری داشت و در مدت فعالیت خود به عنوان خبرنگار هیچ وقت با افراد زاویه‎دار با نظام مصاحبه نکرد.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار زمانی که در قم بود هر هفته به جمکران می‎رفت، یادآور شد: ما به تاسی از شهدا تا آخرین نفر در مسیر انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد و از آرمان‎های بلند انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دفاع خواهیم کرد.

qaboosnameh 3

علی‎محمد جعفری، مسئول بسیج رسانه استان گلستان هم در این مراسم با بیان اینکه براساس رسمی که داریم ماه‎های ابتدای سال شهید شاخص رسانه را اعلام می‎کنیم اظهار داشت: امید داریم اصحاب رسانه استان گلستان با تاسی از شهدای شاخص رسانه از کیان انقلاب و نظام دفاع کنند و راه شهدا را با قلم‎هایشان ادامه دهند.

وی تصریح کرد: امروز گردهم آمدیم تا ما اصحاب رسانه استان گلستان یاد و خاطره شهید رسانه استان گلستان به ویژه شهید حجت‌الاسلام حسینی و شهیده معزز 2 شهید رسانه استان گلستان در علی‎آباد کتول را گرامی بداریم.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: با معرفی شهید شاخص رسانه تلاش می‎کنیم که این شهدا را الگوی کار خود قراردهیم.

جعفری یادآور شد: در سال 1396 برنامه‎های مختلفی برای گرامیداشت و معرفی این شهید شاخص رسانه استان گلستان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو